Guest morris66 Posted October 4, 2003 Report Posted October 4, 2003 terve! mitä muutoksia Minin sylinterikannelle täytyy tehdä jotta voidaan käyttää lyijytöntä bensaa? Mitä vaurioita mahtaa aiheutua jos käytetään lyijytöntä ilman sopivaa kantta? make
Guest teukka Posted October 6, 2003 Report Posted October 6, 2003 Terve!Seetit pitää vaihtaa lämpökäsiteltyyn tavaraan.Ehkä joku paja vaihtaa ne halvalla,mutta jos täytyy tehdä muutakin niin Englannista vaan lyijytön kansi ni pääsee helpolla.Venttiili saattaa upota seetiin lyijyttömällä.Mutta se Nesteen korvikekin on suht halpaa ja parilla purkilla ajelee yhden kesän!
Guest morris66 Posted October 7, 2003 Report Posted October 7, 2003 kiitos vastauksesta! taidan näin alkuun ajella lisäaineella.
Guest rheurlin Posted September 23, 2004 Report Posted September 23, 2004 Uusi Classic Bike lehti (brittiemiehille Norton protojuttu ja muille Yamaha 350 LC) kirjoittaa lyijyttömästä ja kertoo, ettei kirjoittaja ole kuullut kenestäkään, jolla olisi ollut huolia lyijyttömän käytöstä. Kirjoittajan mukaan seetihuolen takana oli lyijylisäaineen valmistaja, joka yritti venyttää lyijykieltoa. Samoin Car Talk ohjelmassa (Ylen 97.5 ainakin Helsingisssä)kehotettiin säästämään lisäaineisin pannut rahat. Ei vara tietenkään venettä kaada ja käytän itsekin omassa vanhassa kisapelissä lisäainetta. Ei kyllä ole ihan selvää kuvaa, miksi. Ei se ainkaan sijoituksissa ole auttanut.
Guest morris66 Posted September 24, 2004 Report Posted September 24, 2004 hoommasin itse Kaasutin expertiltä Miller VSP:tä joka nostaa samalla oktaanilukua pari pykälää. Auttaa Kurkiosuonion mukaan myös jälkikäynti ongelmiin jolle SU on hänen mukaansa herkkä... ja täytyy kyllä sanoa että oli oikeassa. Hinta ja hyötysuhteesta voi olla montaa mieltä sillä Onhan se se vähän kallista(kun vertaa esim Nesteen vastaavaan), mutta eihän mukään ole liian hyvää omalle kullalle.
Guest 970s Posted September 24, 2004 Report Posted September 24, 2004 Toinen hyvä kama on Redlinen mömmö jota myy mm. Part Corner Hesassa.
Guest zero Posted September 27, 2004 Report Posted September 27, 2004 Mulla on seetit käsitelty uudestaan, se riitti ja nykyään pärjään hyvin 95E:llä. Sitä ennen 99:ä ja myöhemmin lisäaineiden kans pelaamista, ei ole paha homma sekään. Pari kertaa tuli ajettua puolivahingossa 95E:llä ilman lisäainetta, eroa ei huomannut kuin satunnaisesta jälkikäynnin lisääntymisestä.
Recommended Posts