Guest rubberduck Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2003 Raportoi Jaa Kirjoitettu 25. Elokuuta, 2003 Mitä eroa tarkalleen on paineistetussa Metro Turbon kaasarissa ja paineistamattomassa. Voiko jälkimmäisestä rakentaa edellisen? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2003 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2003 Merkittävin ero on kaasarin runkoon koneistettu tiivisterenkaan ura. Uraan laitetaan tiiviste koko tiivistää männän kammion runkoon. Itse tiiviste on sama kuin uimurikammion kannessa (AUD 3588). Turbo HIFissä on isompi neulaventtiili (turbo 0,100" ja muut 0,090"). Läppäakselin huulitiivisteet ovat turbossa eri päin kuin vakio HiFissä. Itse tiivisteet ovat samat. Neula ja männän jousi ovat eri kuin tavallisessa. Periaatteessa tavallisen HIFin pystyy muuttamaan turbokäyttöön. Kuinka helppoa ja halpaa se on; en osaa sanoa, oma kaasari on turbokoneesta. Korjaussarja kannattaa joka tapauksessa hommata, siinä on kaikki uudet tiivisteet yms roinat mutta sillekin kertyy hintaa varmaan tommoiset 50 puntaa. Jukka Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest rubberduck Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2003 Raportoi Jaa Kirjoitettu 27. Elokuuta, 2003 Danke! Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts