Jump to content

Recommended Posts

Posted

moi

 

ongelmani on pieni mutta kimurantti.Tyhjäkäynti isoni itsestään kesken ajon.

Mielestäni ryyppy ei ole jumissa.

Onko tyhjäkäyntiä vaikea säätää....

Guest vilkes
Posted

Kaasarissa on semmoinen pieni ruuvi mistä tyhjäkäyntiä säädetään. Ei siis ole vaikeaa, kunhan ensin keksit mikä ruuvi se on. Tarkemmin on vähän vaikea selittää.

  • 3 years later...
Guest witick
Posted

TYHJÄKÄYNTI HUITELEE 1100 KIERROSTA JA SÄÄTÖRUUVI ON IRTI.CO 3,5% JA HC 200 KAASARI ON TONNISEN ALKUPERÄINEN.MITÄ VINKIKSI ET SAIS KIERROKSET PIENNEMMÄKSI?

Guest tpn-500
Posted

Moi! Tyhjäkäytiin vaikuttaa myös kaasarin ylimääräinen ilman saanti. Tarkistakaa et kaasariin tuleva huihotinletku on ehjä ja molemmista päistä paikoillaan. Samalla voisi tarkistaa, et imu/pakosarja on kunnolla kiinni. Ittellä oli huotinletku irronnu ja vika korjaantu varsin pienellä operaatiolla.

Guest witick
Posted

Huohotin letku ok.Imu ja pakosarjan tiiviste uusittu ja pultit kiritty.Tyhjäkäynti vieläkin yli 1000 kierrosta,apuva

Guest levyjarrut
Posted

Jumittaako uimurin mäntä? Sulkeutuuko kaasuläppä kunnolla? Läpän akseli kulunut?

Posted

Kaasuläpän akseli on puslitettu koska oli väljä.Kaasuläppä menee 100% kiinni.Uimuri liikkuu käsin jouhevasti,mutta onko mahdollista et se ei mene tarpeeksi syvälle.Uimuri tuntuu jotenkin väljältä vai pitääköhän ollakkin näin.Ongelmat alkoi sen jälkeen kun kaasuläpän akseli puslitettiin.Väljällä akselilla ei ollut korkeaa tyhjäkäynti vikaa

Guest levyjarrut
Posted

Ota uimurikammio käteen mäntineen ja kokeile liikkuvuutta. Männän pitää olla tiivis, mutta liikkua ilman takertelua. Kun nostat uimurin mäntää kaasarin alla olevasta tapista hieman (muutama milli) ja päästät irti, niin pitäisi sen "kolahtaa" alas.

Tuliko kaasuläppä varmasti oikein päin? Viistetyt reunat!

Posted

Vielä edelliseen Timpan kommenttiin lisäys että vaikka läppä olisikin oikein päin niin varmistitteko että se on oikeassa asennossa. Itse olen tehnyt silleen että jätän ruuvit hieman löysälle ja suljen läpän niin että se on oikeassa asennossa ja tiiviisti kurkun porausta vasten. Keskitän vielä akselin ja sitten vasta ruuvit kiinni. Jos mitään imuvuotoja ei ole niin vikaa kannattaisi hakea siitä läpän asennosta.

Posted

Muistaaksen läpässä oli keskellä pieni reikä joka on alaspäin kun läppä on kiiniasennossa.Viistettyä reunaa en kyllä muista,elikkä miten se tulee olla.

Guest levyjarrut
Posted

Kun läppä on kiinni, niin sehän on vähän vinossa.

Viisteet tiivistää läpän kaasarin kurkulle.Näkee kyllä selvästi.

Läpän voi laittaa väärinpäin vaikka reikä on alaspäin

.

Ja asennus kuten 970s selosti.

Posted

Ok.Täytyy ottaa viikonloppuna kaasari irti ja tutkia viisteet.Oispa kumma jos olis oikein päin ku en kiinnittänyt viisteisiin mitään huomiota kasauksessa.

×
×
  • Create New...