Jump to content

tyhjäkäynti


Guest jii74
 Share

Recommended Posts

moi

 

ongelmani on pieni mutta kimurantti.Tyhjäkäynti isoni itsestään kesken ajon.

Mielestäni ryyppy ei ole jumissa.

Onko tyhjäkäyntiä vaikea säätää....

Link to comment
Share on other sites

Guest vilkes

Kaasarissa on semmoinen pieni ruuvi mistä tyhjäkäyntiä säädetään. Ei siis ole vaikeaa, kunhan ensin keksit mikä ruuvi se on. Tarkemmin on vähän vaikea selittää.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Guest witick

TYHJÄKÄYNTI HUITELEE 1100 KIERROSTA JA SÄÄTÖRUUVI ON IRTI.CO 3,5% JA HC 200 KAASARI ON TONNISEN ALKUPERÄINEN.MITÄ VINKIKSI ET SAIS KIERROKSET PIENNEMMÄKSI?

Link to comment
Share on other sites

Guest tpn-500

Moi! Tyhjäkäytiin vaikuttaa myös kaasarin ylimääräinen ilman saanti. Tarkistakaa et kaasariin tuleva huihotinletku on ehjä ja molemmista päistä paikoillaan. Samalla voisi tarkistaa, et imu/pakosarja on kunnolla kiinni. Ittellä oli huotinletku irronnu ja vika korjaantu varsin pienellä operaatiolla.

Link to comment
Share on other sites

Kaasuläpän akseli on puslitettu koska oli väljä.Kaasuläppä menee 100% kiinni.Uimuri liikkuu käsin jouhevasti,mutta onko mahdollista et se ei mene tarpeeksi syvälle.Uimuri tuntuu jotenkin väljältä vai pitääköhän ollakkin näin.Ongelmat alkoi sen jälkeen kun kaasuläpän akseli puslitettiin.Väljällä akselilla ei ollut korkeaa tyhjäkäynti vikaa

Link to comment
Share on other sites

Guest levyjarrut

Ota uimurikammio käteen mäntineen ja kokeile liikkuvuutta. Männän pitää olla tiivis, mutta liikkua ilman takertelua. Kun nostat uimurin mäntää kaasarin alla olevasta tapista hieman (muutama milli) ja päästät irti, niin pitäisi sen "kolahtaa" alas.

Tuliko kaasuläppä varmasti oikein päin? Viistetyt reunat!

Link to comment
Share on other sites

Vielä edelliseen Timpan kommenttiin lisäys että vaikka läppä olisikin oikein päin niin varmistitteko että se on oikeassa asennossa. Itse olen tehnyt silleen että jätän ruuvit hieman löysälle ja suljen läpän niin että se on oikeassa asennossa ja tiiviisti kurkun porausta vasten. Keskitän vielä akselin ja sitten vasta ruuvit kiinni. Jos mitään imuvuotoja ei ole niin vikaa kannattaisi hakea siitä läpän asennosta.

Link to comment
Share on other sites

Muistaaksen läpässä oli keskellä pieni reikä joka on alaspäin kun läppä on kiiniasennossa.Viistettyä reunaa en kyllä muista,elikkä miten se tulee olla.

Link to comment
Share on other sites

Guest levyjarrut

Kun läppä on kiinni, niin sehän on vähän vinossa.

Viisteet tiivistää läpän kaasarin kurkulle.Näkee kyllä selvästi.

Läpän voi laittaa väärinpäin vaikka reikä on alaspäin

.

Ja asennus kuten 970s selosti.

Link to comment
Share on other sites

Ok.Täytyy ottaa viikonloppuna kaasari irti ja tutkia viisteet.Oispa kumma jos olis oikein päin ku en kiinnittänyt viisteisiin mitään huomiota kasauksessa.

Link to comment
Share on other sites

 Share

×
×
  • Create New...