Jump to content

hilloa kaasareissa


Guest hjk

Recommended Posts

itse haen oman ekan minini vasta maanantaina(saa onnitella) mutta kysyn silti seuraavaa.

minissähän on kaasarit pakosarjojen yläpuolella lämpöisessä, muodostuuko SU:n

kohokammioihin teillä hilloa

ajokauden aikana. omassa kiikussani on SU:n HS8 2 tuumaset ja heti kun aloin säännöllisesti tankata shellin 98, alkoi kaasariongelmat.kuumassa kohokammiot haihtuvat tyhjäksi muutaman päivän seisonnan aikana, ja aina joitain partikkeleita jää/jäi haihtumatta.

shelliltä sanottiin että olen laittanut tankkiin jäänestoainetta(kesällä),ja että heidän bensassaan ei ole haihtumattomia lisäaineita,tai että autoni putket ei kestä nykybensoja?

kammioista on löytynyt valkoista geeliä joka ei kuivuttuaan liukene oikein mihinkään.

tapahtuuko tätä minissä ja asennatteko jonkun eristelevyn p.sarjan ja kaasareiden väliin???

Link to comment
Share on other sites

Onko varmasti HS8:t ???? Mikä imusarja ?

 

Tuntuu hurjalta koska 1,5" Su:t saa vielä suht kivutta tehtaan imusarjaan ja 1,75" olen nähnyt autoissa. HS 8-kaasareita en ole minissä nähnyt enkä kuullut laitetun. Kiinnostaisi nähdä kuva hässäkästä.

 

Jos tuo tapahtuu ainoastaan Shellin bensalla niin vaihda asemaa.

Link to comment
Share on other sites

niin kaasarit ei ole minissä vaan jaggessa kuuman malmimöykyn kyljessä.

minin kun saan haettua vasta alkuviikosta. juu asemaa vaihdoin. kammioihin en ole vilkuillut siivouksen jälkeen

mutta eipä ole ainakaan tulvinut.

mites minissä, mites eliminoitte tulvintavaaran???

Link to comment
Share on other sites

Omissa härveleissä ei ole SU:n kanssa ollut mitään murheita. On ollut 2x HS2:t MG.ssä, 2xHS4:t minissä, 1 HIF44 turbo Minissä sekä nyt 2xHIF6:t Minorissa. Kaikki tosin olen reparoinut korjaussarjalla ja kaikissa on ollut bensansuodatin.

 

Tuo Jagge-täsmennys helpotti oloa, tosin nuo HS8:t saisi helposti Minoriin ja ei vielä tekisi autosta laitonta... (Rekisteriotteessa sanotaan että pitää olla 2 muuttuvakurkkuista kaasutinta)

 

 

Jukka

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...