Guest leeharvey Posted June 28, 2002 Report Share Posted June 28, 2002 Mitä eroa on tavallisella Clubilla ja 1275 GT:llä. Siis moottorin lisäksi. Onko muita ulkoisia eroja kuin merkit? Mittaristo on ilmeisesti eri, mutta onko muuta? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 970s Posted June 28, 2002 Report Share Posted June 28, 2002 Tavallinen clubi on tonnisella koneella ja rummuilla, 1275 GT isolla koneella ja levyillä. GT:n mittaristosta löytyy kierroslukumittari ja nopeusmittarissa lukemat 200 kilsaan asti. Sisustassa penkit ja ovipaneelit ovat hieman erilaiset kuin tavallisessa clubissa. Jukka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lupmanni Posted July 2, 2002 Report Share Posted July 2, 2002 No niin, ja tietysti maskissa on eroja,ainakin vanhemmissa eli karkeasti sanoen 70-lukuisissa. GT:ssä vain kaksi ohutta vaakatasossa olevaa kiiltävää raitaa ja GT merkki vasemalla..Kylkiteipit, nahkapäällystetty ohjauspyörä, teipit kyljissä...tietysti jarrutehostin.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest leeharvey Posted July 5, 2002 Report Share Posted July 5, 2002 Mitenkä on laatikon ja vetareiden kanssa. Onko nekin samat kuin 1000cc:ssa. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lupmanni Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 Laatikko periaatteessa sama paitsi alkupään GT:ssä oli tiuhempi perävälitys kuin tonnisessa eli 3,65:1 (muuttui myöh. 3,44:1) ja pyöräkokokin kasvoi 12 tuumaan. 10" vanteina käytettiin ns. Rostyle tyyppisiä peltivanteita keskiökupin kera ja kupukantamutterein.Ulommat vetonivelet tietysti ovat paksummat kun on 7,5"levyjarrut.Eli kyllä eroja löytyy.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest lupmanni Posted July 9, 2002 Report Share Posted July 9, 2002 tulihan lisää mieleeni.. kokonaisvälityshän on Gt:ssä eri eli 1 2 ja 3 vaihde ovat porrastettu lähemmäksi nelosta eli kolmonen on paljon käyttökelpoisempi ohitusvaihde kuin tonnisessa.. Maileri GT:n laatikosssa samat hammaspyörät..paitsi perävälitys.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts