Guest hertsi Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2002 Raportoi Jaa Kirjoitettu 5. Kesäkuuta, 2002 Toteutin vihdoin pitkäaikaisen haaveeni ja ostin ihkaoman minin (noin 10 vuoden haikailun päätteeksi). 1000 mallia -78. Ensitöikseni olin ajatellut noiden etujarrujen muuttamista levyiksi. Miten sen homman saisi parhaiten hoidettua? Talvella olisi tarkoitus purkaa tuo pata ja samalla hieman piristää sitä. Mistä kannattaisi lähteä liikkeelle, vai kannattaako vaihtaa heti isompaan? Muutamaan kysymykseen löysinkin jo vastauksen. Hienoa että joku viitsii jakaa omaa tietotaitoaan. -Hz- Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest ketzi Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2002 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2002 **Ensitöikseni olin ajatellut noiden etujarrujen muuttamista levyiksi. Miten sen homman saisi parhaiten hoidettua?** Ostat kolaroidun tuonti auton saksasta esim 1.3i koneella, tiputat koko etukelkan alas. Niin saat samalla levyjarrut kuin isomman koneen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest hertsi Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2002 Raportoi Jaa Kirjoitettu 13. Kesäkuuta, 2002 Onko kokemuksia auton tuonnista Saksasta? Ja tuon kanta-auton katsastuksesta sen jälkeen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts