Jump to content

unelmoinut jo kauan ministä... help..


Guest mic_82

Recommended Posts

olen jo kauan unelmoinut ministä.. maailman HIENOIMMASTA menopelistä.... en vain mistään ole hyvää miniä löytänyt en kyllä juuri muitakaan pari olen nähnyt mutta eivä ole olleet niitä mitä etsin...

 

olen siis peukalo keskellä kämmentä tyyppiä ja tarvitsen siis loistokunnossa niin ulkoisesti kuin sisältäkin kaikkea mekaniikkaa myöden huippu vehkeen.... ja oisin valmis pulittamaan noin 15000mk.. enenpään ei juuri varaa ole... mutta toivoisin niin kovasti.. oikun se olisi vielä punainen jossa valkoinen katto.... muutkin käyvät.. ja ois kiva saada kuvakin käsiin kyseisestä autosta netissä ;)

 

T: yksinäinen minin jumaloija

Link to comment
Share on other sites

Häh? Minihän on kiva käyttöauto, ja varsinkin talvella! Ei tarvita muuta kuin lämmitettävä tuulilasi ja raskas kaasujalka.

 

Kokemuksesta tiedän että Mini on erittäin hyvä ja hauska ajaa talvella, erityisesti näillä pöperökeleillä.

 

Mitä enemmän lunta, sitä hauskempi Minillä on kikkailla!

Link to comment
Share on other sites

Joo hauskahan sillä on ajella lumessa ja kikkaille ja semmosta. Vaikkakin kokemukseni minin talvikäytöstä ovat 22 v.takaa niin muistot ovat silti hyviä.

Mutta Mini käyttöautona, ei helkkarissa! Talvella suolassa ja loskassa huoletonta ja huoltovapaata autoilua niin voidaan kyllä ajatella että kyllä aika on ajanut siinä mielessä Ministä ohi. Näkisinkin että Mini kannan säilyttämiseksi olisi hyvä että Minit viettäisivät eläkepäivänsä harrasteautona mikäli vain suinkaan mahdollista. Onneksi näin taitaa ollakin!

Link to comment
Share on other sites

No nyt olen täysin samaa mieltä! Huoletonta ja huoltovapaata tuo talviajo ei tosiaankaan ole, ja ruoste hyökkää käsittämättömän nopeasti. Hauskaa se kyllä on.

 

Minäkin siirsin Minin harrasteautoksi viime talven jälkeen, nyt siinä riittääkin korjaamista.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...