Jump to content

Ei kovinkaan ajankohtaista


Guest pakape

Recommended Posts

nyt rekisteröitunut tänne keskusteluun ja pitihän sitä testata miten tää toimii. Mutta joo noin 2,5 tunnin päästä katsomaan tulevaa projektia (toivottavasti) eli varmaan tulen vierailemaan palstalla useamminkin.

 

mutta oisaisiko joku sanoa hyvää / kohtalaisen hintaista paikka joka hitsailis lokasuojat paikalleen ja muutenkin reiät umpeen ja mielellään vielä siististi?

 

pitäs saada se runko maaliin vielä tänä syksynä että vois pistää sen talveks seisomaan latoon ettei se nyt ihan puhki ruostuisi talven aikana

Link to comment
Share on other sites

vaikutan joensuussa

 

mutta eipä tullut siitä "kasasta" minun projektiani harmillista se oli purettu ihan osiin ja kun mulla ei ole kokemusta kasauksesta niin hankala lähteä kokoamaan toisen purkamia jutskia. muuten ois kyllä ollu hyvä aihio sellaselle joka osaa oikeesti rakentaa. täytyy varmaan laittaa ilmotus tonne myydään osastolle jos joku haluis luopua ministään

Link to comment
Share on other sites

Moro

 

Jos haluat vinkkejä niin soittele 040-7517821. Vaikutan itse joensuussa ja kasasin oman keltaisen paholaiseni viime talvena joten vinkkejä löytyy. Minin kasaus ei muuten ole suuri ongelma :-).

Terveisin: Tero V

Link to comment
Share on other sites

onko se sun mini jossa on se "verho" takaikkunassa. oon muutamia kertoja nähny sen kaupungilla tosi siisti peli.

 

mun kasaus kun ajoittus kesään kun ei ole lämmintä tallia ja ei kyllä tarvittavaa taitoa asiaan muutenkaan. mutta pitäs löytää semmonen mini joka ois jo valmiiks ajokunnossa että voisin sit ajella ekaks ja alkaa pikku hiljalleen kunnosteleen sitä.

 

mutta pidän numeron ylhäällä jos tulee tarvetta kiitos siitä!

 

mulle voi kyllä ilmotella jos löytyy ajokuntosia pelejä joensuun seudulta

050 5382028

tai

petri.pakarinen@mobiili.net

Link to comment
Share on other sites

Tere

 

Joo se on se miun mini. Tuu joskus kattoon jos haluat. Lämmin talli saattas löytyä jos kiinnostusta löytyy. Ja myö käytiin viime kesänä kattoon tuolla kolin lähellä yhdessä ladossa yhtä miniä. Joka oli ajokuntonen ja ihan siistissä maalissa mutta siinä oli aika rumat levikkeet. Siinä oli levyjarrut ja se oli rekisteröity isolle koneelle. Hinta ei ollut enää päätä huimaava.

 

Jos kiinnostaa niin sitähän vois käydä kattomassa vieläkö se on siellä.

 

T:Tero

Link to comment
Share on other sites

sun autos ois kyllä siisti nähdä, mulla on tää viikko aika kiireitä mutta vaikka viikonloppuna tai ens viikolla jos kävis mutta soittelen vaikka sitten.

 

sitä "lato" miniä vois vaikka käydä vilasemassa jos se on vielä paikoilla mitähän toi hinta suurin piirtein ois ollu?

Link to comment
Share on other sites

Tere

 

Hintapyyntö oli muistaakseni jotain 8000 mk mutta siinä oli aika paljon tinkimisvaraa.

 

Miun auto menee viikonloppuna talviteloille talliin joten jos haluat nähdä sen niin silloin viimeistään. Tosin miun talli on koulukatu 8:ssa joten voihan sitä käydä sielläkin kattomassa.

 

T:Tero

Link to comment
Share on other sites

no jooo taitaa jäädä siun auto sit näkemättä mutta onhan niitä kesiä vielä tulossa...:)

 

mutta tiedätkö keneltä siitä "lato" ministä vois kysellä että onko sitä enää edes olemassa niin ei tartteis turhaa ajella

Link to comment
Share on other sites

  • 3 kuukautta myöhemmin...
×
×
  • Luo uusi...