Guest morris66 Posted August 28, 2001 Report Share Posted August 28, 2001 tietääkö kukaan pitääkö mk1:sen etukelkan yläkiinnityskohdan ja rintapellin poikkipalkin väliin laittaa metalli "laatta"? Omassani ei sellaista ollut mutta olen joissain autossa nähnyt sellaisen olevan. vahvuus oli kai joku 5 mm. Vai onko kyseisellä laatalla mitään merkitystä? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest itirron Posted September 5, 2001 Report Share Posted September 5, 2001 Kyllä suurimmassa osassa mk1 autoja sellaiset laatat on. Kyseisen laatan tehtävä on todennäköisesti vahvistaa poikkipalkkia, ettei ko. palkki mene kasaa kun kelkan pultit kiristetään. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morris66 Posted September 7, 2001 Report Share Posted September 7, 2001 kiitos vastauksesta! Onko sinulla tai jollain muulla tietoa minkä mallinen (pituus, leveys, paksuus) laatta on vai käykö esim 5mm teräspalanen luonnollisesti kahdella reiällä porattuna väliin, vahvuus joku 5mm ja pituus ja leveys kelkan yläpinnan mukaan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest 970s Posted September 7, 2001 Report Share Posted September 7, 2001 Levy on muistaakseni kelkan yläpinnan muotoinen ja siinä on kolme reikää, kaksi pulteille ja keskellä isompi jousipuristinta varten. Muistuttaa hieman SU HS2:n tiivistettä. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest morris66 Posted September 8, 2001 Report Share Posted September 8, 2001 tottahan toki reikä myös jousipuristinta varten! eikun tekemään! kiitos vastauksista. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts