juuste Posted June 1, 2011 Report Share Posted June 1, 2011 Eli hakusessa olis otsikon mukainen mini, mieluusti MPI. Tarjotkaa rohkeasti! Link to comment Share on other sites More sharing options...
sj69 Posted June 5, 2011 Report Share Posted June 5, 2011 Moi ! Millaista miniä etsit ? Minulla olisi -96 Rover Mini jolla ajettu 130000km. Minun piti tehdä siitä emännälle kulkupeli mut töiden takia en pysty laitteleen kun olen komennuksella saksassa ja auto tuli toukokuussa suomeen... Eli sitä ei ole tullattu vielä, myyn sen tax free autona... Ja siinä on laittamista minille tyypillisissä paikoissa kukintaa... Jos kiinnostaa niin ota yhteyttä 040-5347711 t.Sami Link to comment Share on other sites More sharing options...
jiikoo Posted June 6, 2011 Report Share Posted June 6, 2011 Meikäläisen laite vapautuu loppukesästä (=elo-syyskuussa). Sitä ennen käväisen Euroopan kiertueella ja katsastan auton. Ei oo huoltoa Espoon seudulla ja peukalo on keskellä kämmentä, ni en saa ees öljyjä vaihettua saatikka perus kulutusosia, joten auto pakko myydä ja siirtyä polkupyöräilijäksi. :'( Link to comment Share on other sites More sharing options...
juuste Posted July 25, 2011 Author Report Share Posted July 25, 2011 Kiitoksia tarjouksista, mutta mini on jo haettu saksasta! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts