mikani Kirjoitettu eilen 11:20 Raportoi Kirjoitettu eilen 11:20 Ostetaan 850 projekti miniin etu ja takakelkka.
drmrfi Kirjoitettu eilen 13:38 Raportoi Kirjoitettu eilen 13:38 Onko Minissäsi Hydrolastic vai kumijouset?
mikani Kirjoitettu 3 tuntia sitten Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 3 tuntia sitten 14.6.2025 klo 16.38, drmrfi kirjoitti: Onko Minissäsi Hydrolastic vai kumijouset? Kumijouset, niille pitäs kelkat löytää.
drmrfi Kirjoitettu 3 tuntia sitten Raportoi Kirjoitettu 3 tuntia sitten Mulla on joutilaana takakelkka kumijousille. Merkkiä Firsat (Innocenti Minissä tehdasasennuksena, Suomessa myyty varaosana). En ole suurennuslasilla käynyt läpi, mutta vaikuttaa ettei ole läpiruostunut. paikoin pintaruostetta toki. Puhaltamalla ja maalaamalla varmaankin soiva peli. Jos pääset noutamaan Pirkkalasta, niin saat ilmaiseksi.
mikani Kirjoitettu 1 tunti sitten Kirjoittaja Raportoi Kirjoitettu 1 tunti sitten 1 tunti sitten, drmrfi kirjoitti: Mulla on joutilaana takakelkka kumijousille. Merkkiä Firsat (Innocenti Minissä tehdasasennuksena, Suomessa myyty varaosana). En ole suurennuslasilla käynyt läpi, mutta vaikuttaa ettei ole läpiruostunut. paikoin pintaruostetta toki. Puhaltamalla ja maalaamalla varmaankin soiva peli. Jos pääset noutamaan Pirkkalasta, niin saat ilmaiseksi. Nouto onnistuu, laitatko mulle yksityisviestinä sun puh. numeron niin soittelen ja katotaan hommat kuntoon.
Recommended Posts
Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään
Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun
Luo käyttäjätili
Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!
Luo uusi käyttäjätiliKirjaudu sisään
Sinulla on jo käyttäjätili?
Kirjaudu sisään