Jump to content

Jaxteri

Jäsenet
  • Viestit

    6
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Jaxteri's Achievements

  1. Ilmailtiin tänään vähän hallilla ja annettiin auton käydä silleen, että salavalikon mukaan lämmöt oli 100 astetta, sitten koeajo lenkki ja lämmöt sillä putosi 80 asteeseen. Onko tuo salavalikon lämpötila miten tarkka kun obd mittaria ei oo että sillä saisi katsottua tarkemmin. Ja onko asiantuntijoilla mielipiteitä mistä lähteä seuraavaksi vikaa etsimään? Vai vienkö vielä uudelleen korjaamolle tutkittavaksi?
  2. Päivitystä tilanteeseen. Maanantaina ilmasivat Ministerin uudelleen niin sillä asettui nyt eiliseen asti tuo ongelma. Eilen päivällä salavalikon kautta katsottuna lämmöt pyöri 60-70 asteen hujakoilla ja ei kauhean lämmintä taas sisälle puhaltanut. No tänään hallille muuta remonttia tekemään niin pitää kokeilla ilmailla.
  3. Maanantaille tutkimus aika. Sen verran lisäinfoa, että tyhjäkäynnillä lämmöt nousee jonkun verran ja ajon aikana ne laskee. Ei varmaan ajoviima kuitenkaan niim paljon voi vaikuttaa?
  4. Tänään kävin huollosta.. uutta osaa sinne vaihdettiin. Termarin kotelo, termari, vesiletkun liitin ja termarin kotelon alle lämpötila anturi. Alkuun tuntui, että toimii hyvin, mutta sitten ajon aikana koneen lämmöt lähti laskemaan ja tuntui ettei enää puhalla niin lämmintä. Mutta nesteet pysyy onneksi sisällä. Onko tähän vaivaan ehdotuksia? Pitää vielä huomenna soittaa huoltoliikkeeseen.
  5. No joo, tämä ei käynyt mielessä
  6. Tänään käytin Ministerin katsastuksessa ja ministeri päätti laskea nesteet hallin lattialle paisarin kautta. Tiistaina menossa korjaamolle tutkittavaksi, mutta näin alustavasti tiedustelisin että onko mitä veikkauksia missä voisi vika olla? Onko kannentiiviste topolina vai voisiko olla jokin muu? Kansiremontti tuohon tehty aiemmin, n. 10-20 tkm sitten. Termostaatti vaihdettu pari viikkoa sitten, että voisiko olla ilmaakin järjestelmässä?
×
×
  • Luo uusi...