Jump to content

Ministi kivaa

Jäsenet
  • Viestit

    4
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

Ministi kivaa's Achievements

  1. Edit: Vaihdettu kannentiiviste, oikaistu kansi, putsattu imukanavat, uusittu venttiilien tiivisteet, vaihdettu termari. Uusittu öljypumppu ja öljynpaineen tunnistin ja lopuksi vaihdettu öljyt =toimii
  2. Tänään pois marmoritiskiltä....vieläkään ei täyttä varmuutta mikä ylikuumenemisen aiheuttaa. Mutta vahvasti kannen tiivisteeseen viittaa. Marmoritiskiltä hinta arvio oli aika huikea. Auto menee 29. päivä toiselle pajalle. tarkoitus myös tehdä venttiilin kumit ja termostaatti samalla kertaa (Ketju tarkastetaan toki, mutta koskapa tehty aika hiljattain, samaten vesipumppu, ne jää nyt pois vaihdettavista, jollei jotain vikaa toki löydy))
  3. Ainakin jompikumpi toimii. Ja tulee päälle aboyt 110 asteessa. Lämmöt nousee kyllä, koska kone keittää ja nesteet pihalle paisuntasäiliön korkista. Auto on pajalla. Tänään työnalle. Ehkäpä diagnoosi valmistuu ja päivitän tänne.
  4. Hei Siis Cooper S (N14) alkoi ylikuumentumaan kaupunki ajossa, ei siis kovalla rasituksella. Hyvin pian seurasi myös öljyn varoitusvalo (Öljymäärä oikea, eli ilmeisesti myös öljy lämpeni sillä ymmärtääkseni varoitus valo voi indikoida myös liian lämmintä öljyä) Autolla on 197tkm mittarissa, vesipumppu vaihdettu 40tkm sitten, termostaatti hiljattain, (Myös ketju vaihdettu, mutta sillä tuskin tässä merkitystä) Imukanavia tietääkseni ei ole putsattu. Lämmöt pysyy aivan hyvin kovissakin nopeuksissa, mutta hiljaa ajettaessa ei, paikalla ollessa lämpö nousi jo 112 astetta jolloin sammutin auton kun tuuletin käynnistyi. Ja jäähdytysneste vähenee kyllä, eli katoaa jonnekkin. Savua tuprahti pakokaasujen seassa tänään ensimmäistä kertaa kun polkaisi tyhjäkäynnillä kaasua, mutta ei sen jälkeen. (Tätä siis ei ollut ennen) Diagnooseja ja ajatuksia otetaan vastaan.
×
×
  • Luo uusi...