Hei
Siis Cooper S (N14) alkoi ylikuumentumaan kaupunki ajossa, ei siis kovalla rasituksella. Hyvin pian seurasi myös öljyn varoitusvalo (Öljymäärä oikea, eli ilmeisesti myös öljy lämpeni sillä ymmärtääkseni varoitus valo voi indikoida myös liian lämmintä öljyä)
Autolla on 197tkm mittarissa, vesipumppu vaihdettu 40tkm sitten, termostaatti hiljattain, (Myös ketju vaihdettu, mutta sillä tuskin tässä merkitystä)
Imukanavia tietääkseni ei ole putsattu.
Lämmöt pysyy aivan hyvin kovissakin nopeuksissa, mutta hiljaa ajettaessa ei, paikalla ollessa lämpö nousi jo 112 astetta jolloin sammutin auton kun tuuletin käynnistyi.
Ja jäähdytysneste vähenee kyllä, eli katoaa jonnekkin.
Savua tuprahti pakokaasujen seassa tänään ensimmäistä kertaa kun polkaisi tyhjäkäynnillä kaasua, mutta ei sen jälkeen. (Tätä siis ei ollut ennen)
Diagnooseja ja ajatuksia otetaan vastaan.