Jump to content

Jax_KiBez

Jäsenet
  • Viestit

    2
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

Jax_KiBez's Achievements

  1. Ongelma olisi vm. 2003 R53 Mini Cooper S ja vaihdoin autoon Hellan laturin kun vanhan kuoret olivat vahingoittuneet jostain osumasta ja oli aika happaman näköinen kapistus, kun ensimmäisen kerran kiihdytin uudella laturilla ykkösellä yli 7000rpm niin laturin merkkivalo syttyi, eikä auton jännite ollut kuin enää 12.5V, hauskinta oli ettei muuttunut ajaessa mihinkään tuosta määrästä, eli laturi vielä "latasi" mutta vain n. 12.5V jännitteellä. Päädyin ajatukseen että jännitteensäädin hajosi, ja kun ei ollut mistään järkevästi saatavilla niin päädyin sit vaihtamaan uuteen samanlaiseen laturiin ja vika korjaantui sillä. Ajelin 200km satunnaisesti kiihdytellen, mutta pidin kierrokset max. 6500rpm niin vika ei toistunut. Kunnes tänään meni kierrokset taas ykkösellä 7000rpm paremmalle puolella ja välittömästi laturin valo tauluun ja lataus n. 12.5V Netistä en löytänyt mitään vastaavaa ongelmaa, autossa tosiaan 15% KAVS hihnapyörä, muuten hihnapyörät vakiot. Eikä tuo pienempi ahtimen hihnapyörä voi tuohon vaikuttaa kun muuten pyörii samaa tahtia kaikki kuin ennenkin, eli oikeastaan kierrosrajoittimen muutos ainoa mikä voisi olla, mutta itse en ole siihen koskenut ja en tiedä missä näissä vakiorajoitin on, että onko nostettu mutta aika jännästi säädin hajoaa kerrasta poikki menetelmällä. Onko ajatuksia mitä lähtisi tutkimaan kun vähän rupee turhauttaa tälläinen. Toki laturimerkin käyttämässä säätimessäkin voi olla vika, löytyy vaan pirun huonosti latureita näihin.
  2. Olisiko jollain lainata/myydä JCW-hihnapyörälle ulosvetäjää, tarve Tampereen alueella. Jos jollain löytyisi niin olisin hyvin kiitollinen!
×
×
  • Luo uusi...