Jump to content

Jyrppä

Jäsenet
  • Viestit

    4
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Jyrppä's Achievements

  1. Varastoa hieman siivoiltu ja näistä tarvis päästä eroon. -Imusarja, HIF 44, alumiinia, vesilämmitys, täysin käyttämätön. 40e -Korjausopas Mini, suom. (1960-1970 -lukujen Minit) (rasvanäppijälkiä löytyy, takakansi kadonnut, muuten ehjä) 20e -Toinen korjausopas, monistettuna kansiossa 10e -Mini 1000 etupenkit, siistit (kuvia tulossa) tarjoa -Käyttämätön sähkösarja, (ainakin etuosan sähköjohdot, taakse takavaloille menevää johtoa ei ole), liittimiä puuttuu, (tarvii vähän selvittää mihin malliin ;) ) tarjoa yhteyttä s-postilla jyri.mattsson@gmail.com
  2. Jyrppä

    Keittää! >:O

    Tarviikin tarkistaa! Löysin mekaanisen lämpömittarin ja se kävi suoraan tohon anturin paikalle. Sillä oon ny ajellu pitkää lenkkiä ja lämmöt pysyy kiltisti 75-82´C välillä. Tosin ei enään oo niin pahoja helteitä mutta ei toi ainakaan keitä. ;)
  3. Jyrppä

    Keittää! >:O

    Jaahas taitaa vika piillä mittarissa tai anturissa. Koitin tollasella 110asteen elohopeamittarilla nesteen lämpötilaa kun mittari näyttä N niin se oli 72 ja kohtalaisen ajon jälkeen kun mittari oli tapissaan niin elohopemittari näyttä 85´C. Varmaan sähköinen mittari ottanut itseensä.
  4. Jyrppä

    Keittää! >:O

    Hei vaan vinkkejä kaivataan Täällä on samanmoista ongelmaa että lämmöt nousee! Mini 1000 -76 ja lämmöt nousee jo n.500m ajossa normaaliksi ja siittä aina tappiin asti lyhyessä matkassa. Syylärin tuuletin pyörii, termostattia ei ole (ilmeisesti entisen omistajan ratkaisu)näinhän moottorissa pitäisi olla vapaakierto :) . Minkälaista vikaa pitäis rikkinäisen anturin antaa? Heittääkö sen lämpöasteet häränpyllyä vai pitäiskö näyttää nollaa? Olisiko muuta mitä pitäis ottaa huomioon? Mielestäni anturi on vastaava kuin tämä http://www.minitron.fi/tuotteet/037.JPG Kiitoksia jo etukäteen vastauksista O0
×
×
  • Luo uusi...