Jump to content

Samie

Jäsenet
  • Viestit

    9
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

Samie's Achievements

  1. N14B16 moottori löytyisi purettuna. Moottori vaatii täydellisen remontin mukaanlukien porautuksen ja kannen kunnostuksen. Tarjouksia kuunnellaan. Voin myös kunnostaa moottorin mikäli on kiinnostusta kunnostetusta moottorista.
  2. Mulla oikeanpuoleinen anturi oli irti pidikkeestä. Laitoin nippusiteellä kiinni kuten Jugen kuvissa oli laitettu. Lisäksi annoin tekohengitystä aktiivihiili suodattimelle puhaltamalla paineilmaa yhdestä liittimestä sisään ja samaan aikaan toisesta imin imurilla pölyjä pois. Kolmannen linjan tulppasin operaation ajaksi. Katsotaan oliko puhdistuksesta mitään hyötyä.
  3. Mulla näyttää täydellä tankilla 22ohm molemmissa antureista ja lähes tyhjällä tankilla 210ohm.
  4. Tänään tutkin lisää anturin lukemia. Kun avasin bensakorkin, tankista kuului suhahdus ja sellainen epämääräinen lommahdus ääni. Myös oikean puolen anturin lukema muuttui. Luulenpa että aktiivihiilipönttö tukossa ja tankkiin tulee reilusti alipainetta. Tankin muoto varmaankin muuttuu ja osuu anturiin jotenkin.
  5. Mulla kanssa ongelmia mittarin kanssa. Viime viikolla bensa loppui Vuosaaren tunneliin vaikka mittari näytti puolta tankkia. Onneksi ABC:lle oli ainoastaan 300m kävelymatka ja sain menovettä. Hidden menusta katsoin noita ohm/litra lukemia ja näyttäisi että oikea anturi reistailee. Vielä en ole saanut aikaiseksi avattua tankkia ja katsottua mittaria tarkemmin.
  6. Samie

    E-Vac Scavenger Kit

    Joo kyllä. E-vac on jonkinlainen ejektori. Halusin kokeilla tätä koska normaalisti öljyhöyryt menevät Imusarjan kautta sylinteriin. Jos moottori huohottaa reilusti ja kuluttaa öljyä niin imuventtiilit karstoittuvat melko nopeasti. Nyt kun öljyhöyryt menee suoraan pakoputkeen niin tämä ongelma poistuu.
  7. Samie

    E-Vac Scavenger Kit

    Asensin autooni testimielessä E-vacin kiinalaisen kopion. Liitin hitsattiin pakoputkeen katin jälkeen. Nyt moottorin huohotus menee suoraan pakoputkeen oil catch tankin kautta. Venttiilikopan toinen huohotuslinja on tulpattu pösön tulpalla. Nyt on takana 1000km testiä ilman mitään yllätyksiä. E-vac muodostaa alipaineen jo tyhjäkäynnillä kampikammioon. Keruusäiliöön kertyy vettä ja jonkin verran öljyä ja säiliö pitää tyhjentää aika ajoin.
  8. Samie

    E-Vac Scavenger Kit

    Ajattelin liittää sen vasta katin jälkeen. Toki katsastuksen ajaksi varmaan pitää tulpata linja.
  9. Moi, Onko kellään kokemuksia E-Vac Scavenger kitistä Minin turbokoneessa. Mietin tämmöisen asentamista imemään huohotinkaasut suoraan putkeen. Tämä vähentäisi imuventtiilien karstoittumista ja mahdollisesti toisi pientä tehon lisäystä. - Sami
×
×
  • Luo uusi...