Kiitos Mika vastauksestasi,
Tuosta putkistosta vielä sen verran, että siellä on virtauksen hidastajana ensin katti (en tiedä tyyppiä onko racing vai normaali), sitten pitkä läpivirtausänkkäri ja sen jälkeen 2 kpl lyhyehköjä kammioäänenvaimentajia (1 per putkenpää). Voi toki olla, että pönttöjen vaihtamisen teho- ja vääntöhyöty voi jäädä olettamaani pienemmäksi, mutta suhteellisen tukkoiseksi arvioisin putkiston muun muassa siksi, että pakoäänet ovat läpi kierrosalueen todella hiljaiset. Herkkukierroksilla imuäänet ovat kyllä kuuluvat ;D
Onko Sinulla tietoa, mistä tuon katin tyypin (racing / normaali) saisi selville? Jos katti on em. tyyppiä, ei sen vaihtamisessa tietenkään ole järkeä (toki joku voisi perustellusti sanoa, ettei Worksin virittämisessäkään ole järkeä). Itse olen kuitenkin useampien moottoripyörien putkistojen vaihdon ja ohjelmoinnin osalta saanut melko hyviä tuloksia.
Terveisin Birdie