Jump to content

makevw

Jäsenet
  • Viestit

    8
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Profile Information

  • Sijainti
    Oulu
  • Interests
    Mini rock's

makevw's Achievements

  1. Joo, hinnat sitä luokkaa, jotta menemmä sitte lotraamalla. Eipä tuo iso asia ole. Pitää ny alottaa tuo kannen laitto alkuun ja sitte keksiä paikka jonne viiä loppu moottori ja käyttää sekin levällään. (Kuulemma keittiössä ei saa tehdä remonttia!!! ei ymmärrä moista) ;D Jospa kaverin tallia sais lainata tässä talven tullen. Mutta eiköhän se tästä ala etenemään.....vihdoin ja viimein.
  2. Puuh lääh ja oma saamattomuus....nyt pitäs alkaa viemään joko rojektia etiä päin tai hävittää kokonaan.....Ajattelin yrittää ensin eteenpäin vientiä. Eli miten välttää tuo lisäaine lotraaminen tuon kanssa? Tullu oltua moottori asioista poissa ny niin piiiiitkään, että asiat unohtunu. Edellisen viestin linkki ei toimi enää, lisäilen jossai vaiheessa uutta kehiin... kansi olis ny tuossa levällään ja oottas miten sen kanssa edetä. Tarviiko seetit vaihtaa vai kestääkö ne nyky aineet iha ok? Varmaankin vaihto kannattaa.
  3. http://www.mcvarikko.fi/?pinc=1 Tuolla ite käyttäny pesussa autoa parikertaa. Tekee ihan hyvää jälkeä. Voittaa ainakin Kaakkurissa sijaitseva pesukadun mennen tullen. Hinta oli muistaakseni 19e. Tuolla myös edellinen auto kävi myllytyksessä pari vuotta takaperin ja saivat siitä tehtyä vielä PUNAISEN, missä eivät toisessa liikkeessä onnistuneet. Oli muuten jo auringon polttama se punainen.
  4. Kansi on purettu ja kertaalleen pestykkin jo. Pitäs alkaa kanavista karstat poistamaan ja samoin maalit pinnasta. Nyt sitte mietitään pitäskö se kansi käyttää koneistamolla seetien vaihdossa, ei tarviis sitten lisäaineita lotrata tankkiin.....Pitää ens viikolla kilautella alan liikkeisiin mitä semmonen homma kustantaa? http://galleria.baanaweb.fi/marko.lipponen/IMGP0522.JPG edit: linkki kuvaan lisätty
  5. Noniin, melkein 11v seissyt rojekti ottaa vähän tuulta alle. Koneen joutuu käyttään auki kun aikonaan seisomaan heitettäessä laitoin liian vähä öljyä sylintereihin jonka johdosta kone jumissa. Nyt on kansi pöydällä ja huomenna "lihoiksi" ja pesuun. Muu koneen purku voi joutua odottaa kelien lämpenemistä. Kylmässä tallissa ei oikein maita kylmää metallia käsitellä. Toki onhan siinä sitten kaikkee muutakin "pientä" kivaa, paljon on varmasti työtä edessä. Mutta koitetaan ottaa kuvituksia ja laittaa niitä näytillekkin.
  6. Juu, no rojekti on vielä tosiaan vaiheessa. Mutta megaan on kaverilla jonniverran kokemusta, niin siksi sitä ajatellu. Eikä siitä ny mitään hirveitä tehoja ole tarkoitus repiä irti....ainakaan vielä. Kunhan sais sen liikenteeseen ensin...sitte aina motivaatio taas kasvaa tehdä jotain. Ja jos tässä sattus saamaan tallin liki kotia niin sitte vielä nopeemmin inspiraatiokin kasvaa. Nykynen paikka o iha kylmä talli tois puole kaupunkii niin ei paljon tule tehtyy. :-[
  7. Eli passaako noista 90-luvun vehkeistä imusarja tuollaseen vanhempaan koneeseen? Tarkoitus tässä keräillä osia ja kun inspiraatio kunnolla löytyy niin jos laittaisi tuohon omaan megasquirtin ohjaamaan moottoria ruiskuineen päivineen. Sais uudemmasta valmiin imusarjan ja kaasuläppä kotelon ainakin.
  8. makevw

    Osia suomesta??

    Saako suomesta vielä jostain osia mineihin? Olisi tarkoitus kohta jatkaa tuota melkein 11v seissyttä projektia. Kone on jumittunut sen tiedän(oma vika kun liian vähä oljyä laitoin seisontaan jätetäessä) eli sen joutuu levälään käyttään joten ainakin laakereita olisi tarkoitus uusia samalla. Vaikka en nyt tiedä tarvinneeko niitä uusia sillä niillä ei ole paljoa ajettu.... Malli on 1000 jossa 1275GT moottori. Pelti osia voi joutua kans uusimaan. Vaikka tallissa ollut yhtä talvea lukuun ottamatta koko ajan. Tällaista täältä Oulusta uuden jäsenen sormista. :)
×
×
  • Luo uusi...