Jump to content

-TP-

Jäsenet
  • Viestit

    13
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

-TP-'s Achievements

  1. Kuulemma Valeon paketti ei oo tarjolla ja etämä korjaamo ei vaihda tuotuja "omia osia". Vastuukysymys. 1500 kytkineremontti ilman massapyörää. Mjaah. Jos koittais ensin työsylinteriä, jos ei auta niin joutuu siitä maksamaan vain varosan hinnan... Sitten ois kytkinremppa ilman massapyörän vaihtoa. Oisko ok pläni? :-/
  2. Ja iso kiitos vastauksista jo nyt, iso apu!
  3. Paljonkohan Valeon paketin asentaminen kokonaisuutena maksaa, tai minkä verran lisäkustannusta verrattuna peruskytkinremppaan..?
  4. Korjaamo sanoi siis, että olisi todennäköisesti kytkinremontti edessä, koska haisee. Ei ole nesteitä päästänyt, kuulemma kuivalta näyttää - tämän johdosta epäilivät, että ei olisi työsylinteri. Kytkinpoljin menee pohjaan ja nousee normaalisti, mutta vaihdekeppi liikkuu kuin kytkin ei olisi pohjassa. Vaihdekeppi siis heiluu sivuttain, mutta ei mene eteenpäin tai taaksepäin "silmään". Ehkä tämän perusteella työsylinteri ei olisi se vika, vaan isompi kytkin remppa tarvittaisiin. Paha sanoa, en oo teknisesti niin etevä, että osaisin itse sanoa. :-/
  5. Eli työsylinteri vaihdettaisiin joka tapauksessa kytkinrempan yhteydessä? Sitten siinä on järkeä yrittää sitä ensin. Ajattelin, että en halua vaihdattaa pelkkää työsylinteriä ensin, koska jos kytkin oikeasti haisee niin sitten työsylinteriyrityksellä saisi vain lisää kulua. Mutta jos se vaihdetaan joka tapauksessa, niin sittenhän sitä voisi yrittää... Aamulla ei kuulemma auto haissut, mutta kakkoskuski ei kyllä avannut konepeltiä, mutta eipä haissut erityisen voimakkaasti.
  6. Oiskohan autossa 65-70 tuhatta kilsaa. Kytkin ei ollut aiemmin oireillut yhtään. Huolto mainitsikin, että stefat kannattaa vaihtaa samalla.
  7. Auto meni jo lavetilla huollon pihaan Tämä huolto oli myös herännyt, vaihto noin parisataa euroa. Autokeskus Konala sanoi karvan alle 200 euroa olevan summan. Mutta. Kytkin kuulemma haisee, tarvikeosilla kytkinremppa olisi1500 euroa. Prkle. Tää Mini ollut kallein auto tähän mennessä ylläpitää. Viime vuonna kolmen donan kattoikkunaremppa (sisääntulleet vedet hajotti myös ajotietokoneen sisääntulleet). :-(
  8. Ei oo merkkihuolto vaan ihan monimerkkihuolto joka yleensä ollut kohtuuhintainen. Pitänee pyytää muualtakin tarjouksia. Onks hyväksihavaittuja korjaamoja pk-seudulla? Ja sitten pitää taas lavetilla siirtää, jos siihen menee.
  9. Huollon mukaan kytkintyösylinterin vaihto reilusti yli tonnin korjaus. Huh... :(
  10. Joo, manuaali. Onks toi kytkintyösylinteri kallis paukku? En oo edes moisesta kuullut. :D
  11. Moikka, Nyt se myrkyn lykkäsi. Mini jätti tien päälle (matkalla kohti korjaamoa), vaihteet ei mene päälle. Ei ykkönen, kakkonen, kolmonen jne. Hiljattain ei autolle ole tehty mitään huoltoa. Onko tämä kytkinvika vai mikä?
  12. Kiitos, kiitos! Pitänee käydä marmoritiskillä, jos muita vaihtoehtoja ei löydy. Ja kiitos osanumerosta! VäliEDIT: puskuria ei tarvitse maalailla peruutustutkan asennuksen jäljiltä varmaan? Monta autoa käynyt, jossa alkuinnostuksen aikaiset muutoshaaveet jääneet tekemättä. Nyt pitäisi varmaan ottaa oppia ja vaan hankkia oikeat härpäkkeet autoon. Muutoin olen tyytyväinen, mutta mukavuusjuttuja puuttuu parit (peruutustutka & bluetooth-audiovehje). Minit ovatkin itselleni tuore tuttavuus - oli tullut vaihtoautoja selailtua ja Mini-ajatuksesta ostokseen meni kolme päivää. Voin sitten toisen auton kohdalla speksailla vähän pidempään. :)
  13. Uusi ministeri ilmoittautuu. Vuosimallin 2010 Cooper S tuli taloon. Toivottavasti ei ole suuria yllätyksiä tiedossa tyyppivikojen suhteen, edellisessä kiesissä jakoketju oli umpisusi jne. Saanko lisättyä akustisen parkkitutkan 2010 vuoden Cooper S:ään? Pk-seudulla suositeltavia liikkeitä?
×
×
  • Luo uusi...