Jump to content

TonniAntti

Jäsenet
  • Viestit

    5
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Sijainti
    Espoo

TonniAntti's Achievements

  1. Tallintyhjennystä talven alla. Hinnat ei kiveen hakattu. Muutakin ylimääräistä saattaa vielä löytyä. - etupenkkejä, yksi orkkis yksi kuppimallinen ilman kiskoja. Likaiset, mutta ehjät. 40e + 10e - lasikuituinen konepelti, käyttämätön. 50e - Focal solid-1 vahvistin. 120e - MDS Reference RW6 subit, otettu laatikosta, mutta eivät ikinä päätyneet autoon. 150e - 2 kpl mustia peltivanteita. Likaiset. yht. 10e MYYTY - oikea etulokasuoja 20e MYYTY - muoviset levikkeet, pulttikiinnitys ja sivuvilkun lovi. 20e / 4kpl MYYTY - etujarrut, 8.4". Kasattu uusilla osilla. Tulivat auton mukana, mutta eivät ikinä päätyneet alle. 200e MYYTY - takakelkka, hiekkapuhallettu, mutta vaatii vielä hieman hitsausta. pellinpalasia mukaan. 20e MYYTY - pakosarja ja -putki. yht. 20e MYYTY Mieluiten nouto Espoosta, Soittamalla tai sähköpostilla lisätietoja 0443663966 / gti_antti@hotmail.com -Antti
  2. Stefa meni näppärästi paikalleen kun irroitti kopan ja iski stefan jääkiekolla ja kumivasaralla varovasti paikalleen. Sitten vaan maalarinteippiä hammastuksen päälle ja koppa varovasti paikalleen. Asennuksen onnistuneisuuden näkee sitten kun kone on nostettu takaisin autoon :)
  3. oli se jossain vaiheessa auki se wokkipannun takana oleva koppakin, en muuten saanut sitä vanhaa stefaa kammettua ulos... laitoin kyllä jo uuden tiivisteen kera sen paikalleen, kun ovat brittifoorumeilla vaihtaneet stefan irroittamatta sitä. Tää on kyllä taas tämmönen homma että tulee käytettyä kohtuullisesti kirosanoja ja kaljaa... rikoin jo yhen stefan kun yritin puukalikalla saada sitä tasaisesti työnnettyä paikalleen (kuten haynesin restoration oppaassa neuvotaan). voi olla että tuokin olis vielä tiivis, muttei viitti ottaa riskejä kun ei tota kytkintä kovin montaa kertaa jaksais avata.
  4. tuntui jotenkin vaikeasti menevän paikalleen... voiko sitä akselia öljytä jotta luiskahtaisi paremmin paikalleen, vai onkos tää huono idea kun on näin lähellä kytkintä? Ja riittääkös siihen vain maalarinteippi suojaksi siihen hammastuksen päälle ettei riko stefaa kun sen työntää siitä yli?
  5. Millähän ilveellä kytkimen stefa olisi tarkoitus saada paikalleen (pre-verto kytkin vm. 70)? siihen on ilmeisesti olemassa joku erikoistyökalu (minisparesilla ~27€) mutta saakos sen kotikonstein asetettua rikkomatta sitä tai sisäosan muljahtamatta ympäri? Ekaa kertaa kun tekee kytkinremppaa niin tulee vastaan näitä (ehkä joillekin itsestäänselviä) asioita...
×
×
  • Luo uusi...