Jump to content

MarkoS

Jäsenet
  • Viestit

    10
  • Liittynyt

  • Viimeksi vieraillut

Viimeisimmät vierailijat profiilissa

Toiminto on estetty, eikä se näy muille käyttäjille.

MarkoS's Achievements

  1. Uudet ja asentamattomat OMP AA/104P/70 malliset turvakaaret. Ovat ns. pulteilla koottavaa mallia. Oven diagonaalia ei ole katkaistu/asennettu joten sen saa mieleensä paikkaan ja asentoon. Samaten se on pultein irroitettavissa niin sen saa myös helposti irti kulkemista helpottaakseen. Takapenkin voi myös jättää käytöön koska myös takadiagonaali on pultein koottu paikoilleen. Oli joskus projekti johon nämä oli suunniteltu mutta aihio lähti kiertoon ja nämä ovat jäänet unohduksiin. Hintapyyntö: 500€ / tarjous. Sijainti: Turku Yhteydenotot puhelimitse numeroon: nolla-neljä-neljä 242 3634 / Marko
  2. Nuo "täyttäisivät speksit" jos olisivat ilman tuota kiilloitettua reunusta, ja toki hintaa on liki kaksinkertaisesti "tavallisiin" verrattuna. Elämä on! :P Yhtä kaikki jos on levyt niin pitää olla "S":än vanteet tai ainakin vastaavalla ET:llä varustetut. Kiitos ja anteeksi! MarkoS
  3. Kettu kuittaa! Kiitos. Näillä mennään siis: http://www.minisport.com/mini-spare-par ... per_S.html MarkoS
  4. Ok. No nyt tarvii laittaa prioriteetit järjestykseen. #1 levyjarrut ja sitten muut eli sen kautta joudun tämän perusteella joka tapauksessa asentamaan jonkunlaiset levikkeet??? :o 4,5" kelpaa hienosti jos homma vain niillä toimii. Onko tähän jollain vahvistusta/kokemusta? MarkoS
  5. Uusi ministi ihmettelee vanteiden valinnan äärellä. Haku toimintoa täällä on jo käytetty mutta selkeää vastausta en ole vielä ymmärtänyt. Tahtotila on muokata nykyisen MkIV -78 alustaa siten, että eteen tulisi levyjarru konversiosetti esim tällainen: http://www.minispares.com/product/Class ... .aspx|Back to shop Takana tarkoitus olisi säilyttää rumpujarrupaketti. Koriin en halua asentaa minkään valtakunnan levityksiä. Kysymykset: Mikä ero on "S" ja "ei S" vanteilla joita esim Minilite tarjoaa? Sopivatko molemmat 5" leveinä ilman mitään muutoksia koriin? Mahtuuko 6" vanne pyörimäään korin äärimittojen sisäpuolella ilman levityksiä? Melkein valmis tilauksen tekijä MarkoS
  6. Tuo edellä skannattu on juuri SE mitä tässä haetaan! Paitsi, että tosiaan -78 värejä oli enemmän ::) Vielä jos "aikakauden" värit saisi tietoon ja onko tosiaan niin, ettei kaksiväri teemoja ollut enää tuona aikana? :-[ MarkoS
  7. Kiitos, Javagreen tuo nykyään on. Pitääkö museoimista silmälläpitäen värin oltava juuri -78 kuten ensirekisteröiminen on tapahtunut vai kelpaako kaikki mitä tuota neloskorimallista on ollut tarjolla? Suomeenhan ei ymmärtääkseni ole tuotu läheskään kaikkia vaihtoehtoja. Täältä löytyy vaikka mitä värejä: http://www.mini-colours.co.uk/ Tuolta löytyy esim, että hopeisia olisi ollut 76/84. http://www.mini-colours.co.uk/colour.php?c=187 Internetin lähdekritiikkiin suhtaudun kuitenkin suhteellisen kriittisesti. ??? Tuona aikakautena ralliautojen värityksissä oli kaksivärisiä vaihtoehtoja, esim valkoinen +musta katto ja tietysti tuo punainen + valkoinen katto. Seitsemänkymmentäluvun lopulla oli metalliväritkin jo käytössä ::) Eli jos jollakulla on linkkivinkkiä tarjota otetaan niitä kiitollisena vastaan. Tuo Javagreen kun ei jotenkin "iske" oikealla tavalla ja sisäinen kutina on kaksiväri maalauksen suuntaan vaikka se sitten ääritapauksessa tarkoittaisi museoinnista luopumista. :-\ MarkoS
  8. Minin maalauttaminen on enemmän vähemmän sovittuna ja nyt pitäisi vielä päästä sopuun itsensä kanssa värityksestä. Kun kyseessä on kuitenkin suhteellisen paljon rahaa vaativa projekti niin olisi mukava säilyttää se optio auton myöhemmästä museoinnista ilman uudelleen maalauttamista tuolloin. Onko jollain antaa vinkkejä mitä erilaisia väriyhdistelmiä mineissä on ollut MkIV vuosina? (tarkemmin -78) t: MarkoS
  9. Kiitosta! Kohokammio on oikealla puolella. Klikkailin tuossa minisparesille jo melkoisen "elvytysosalistan" sisältäen mm. kaasuttimen huoltosarjan (koko rebuild kit oli loppu). Lähes ilo tilata kaikkea huolto-osaa, hinnat kun on kaikinpuolin järkeviä. ;) MarkoS
  10. Tervehdys, Tuli hankittua -78 Leyland, käsittääkseni tuo on ns. Mark IV "kummelikielellä" ::) Minisparesilta olen keräillyt kulutus/huolto tarvikkeita jotta koneen saisi kuuden vuoden seisonnan jälkeen käyntiin. Kysymys kuluu kaasuttimen tyypistä. Mistä miten selvitän mikä versio tuo mahdollisesti on? Tuskinpa on koskaan vaihdettu "SU AUC8103" teksti löytyy. Pohjassa on "sienimäinen" neulan kotelo toisaalta kiinnitysruuvit viittaavat eri malliin. Kuvia on vaan vähän vaikea netistä tulkita kun toiset on imusarjan puolelta ja toiset ohjaamon puolelta otettuja. Eli miten saan oikean repair kitin valittua? Kiitos ja anteeksi, MarkoS
×
×
  • Luo uusi...