Jump to content

Tulostaulukko

Suosittu sisältö

Parhaiten pistet

  1. next

    R53 pätkii kiihdyttäessä

    Bypassi rikki ihan selkeästi. Ei kannata edes testata kummemmin vaan tilaa ebaysta(34-68€ löytyy jo) ja sen vanhan kalvon voi sitten availla ja tutkia. Mulla ollut molempia vikoja eli jousi poikki sisältä sekä kalvo puhki. Osa kestää pidempään osa ei ja 17% rullalla sanoisin että joka toisen kesän hankinta kilsoista riippuen.
    1 piste
  2. eljas

    Remmi meni suikaleiksi. R53 Cooper s 2005

    Asensin uuden kiristimen varmuuden vuoksi, vanha oli jo aika ikääntynyt. Tyhjäkäynnillä tuntuu pyörivän nyt tasaisemmin. Lähetin ATI:lle kuvat dampperista ja heidän mukaansa se on ok, mikäli urissa ei ole mitään vikaa (teräviä särmiä tms.). Eli sen sulkisin pois myös. En vaan ymmärrä, että mikä rulla tuolla ei ole suorassa, kun tyhjäkäynnillä ja kierroksilla hihna näyttää suoralta. Pitänee varmaan hommata joku GoPro ja asentaa se konetilaan ennen seuraavaa ratapäivää
    1 piste
  3. Igor

    Remmi meni suikaleiksi. R53 Cooper s 2005

    Hihnankiristin näyttää minusta tuossa ihan hyvältä. Jos se kiristimessä oleva vaimennin on kulahtanut, niin se kiristin kyllä heiluu tyhjäkäynnillä aika silminnähtävästi, jopa kuuluvasti. ATIn dampperista mulla ei ole kokemuksia. Mutta eihän se tuossa kai ihan mahdottoman pitkään ole kiinni ollut, joten ei luulisi vielä kuluneen huoltokuntoon. Mulla meni hihna spagetiksi pariin kertaan kun vaimentamaton kampuran hihnapyörä (KAVS) ei tahtonut pysyä paikallaan. Eli kyllä mä veikkaan että joku rulla siellä on poissa linjasta.
    1 piste
  4. Igor

    P1125 R53 Kaasuläppäongelmaa

    Voisko jatkuva öljykylpy (huohotuksesta) tehdä tuollaista? Vaikea kuvitella että imusarjassa olisi noin paljon lämpöä. Ellei sitten ole jostain syystä ampunut palokaasuja imuventtiilistä vastakarvaan...
    1 piste
  5. austinmini

    Minin vaihdevälin lyhentäjä

    moi laitoin sulle viestiä.
    1 piste
  6. inno75

    Vaihtaja/vaihdeongelma

    Vaihteiston/etukelkan väliin on 2 erilaista tukea. Toinen tulee eteenpäin (kelkassa oltava tuki !) ja toinen taaksepäin. Taaksepäin olevat tuet (2 kpl) ovat vaihteiston molemmilla puolilla ja mulla ainakin kaikki kiinityskohdat valmiina (vm 1989). Meteli vähän lisääntyi, mutta kone ei enää heilu hullun lailla.
    1 piste
  7. Turbo 69

    Vaihtaja/vaihdeongelma

    Kyllä se siihen sopii. Molemmille puolille kun laitat, tulee aika tukeva.
    1 piste
  8. Turbo 69

    SU HS2 imusarjan välilaippa

    Kyseinen laite on kaasarin lämmitin, asennettu aikoinaan Suomeen tuotuihin Mineihin. Estää jäätymistä talvikeleillä ja muutenkin kylmillä ja sateisilla keleillä.
    1 piste
  9. next

    Mistä sopiva R53 imuletku?

    Lyhennys ihan mattopuukolla. Tietysti pitää osata leikata, haukkaa helposti. Ohennus ei onnistu mutta silikoonispraylla menee kyllä paikalleen. Edit: viilalla voi pyöristää putken päät sisänurkasta hitusen.
    1 piste
×
×
  • Luo uusi...