Kansi vietti koneistamolla lopulta useamman kuukauden, ja siinä meni aikataulut moneen kertaan uusiksi. No, nyt sen pitäisi ainakin olla tiivis, kun on seetit koneistettu ja venat hiottu. Painetestikin tehtiin, kun on noita kokemuksia kannen halkeamisesta...
Siinä välissä tein inventaariota tallilla olevista osista, ja yhden laatikon pohjalta löytyi adapteri öljyjäähylle. Taisin voittaa sen joitain vuosia sitten autovisassa (kiitos @Micke), ja olin sittemmin unohtanut koko härpäkkeen olemassaolon. Siitä se ajatus sitten lähti, ja hain paikallisesta Biltemasta öljyjäähyn, koska vain halvin on kyllin parasta. TJP Garagesta Tampereelta löytyi AN10-liittimet ja letkut, joten niidenkään kanssa ei tarttenut vaivata postia. Jäähylle löytyi aika hyvä paikka puskuripalkin alta syylärin edestä, enää ei puutu kuin itse kone.
Siitä puheenollen, clubin naamakirjasivulta bongasin myynti-ilmon laakerivikaisesta koneesta, joten kävin semmoisen hakemassa tuossa viime viikolla. Tuosta saa jokusen varaosan omaan projektiin, tärkeimpänä ehkä lohkon. Käyn naamakirjassa nykyään hyvin satunnaisesti, muutaman kerran vuodessa, mutta nyt osui ajoitus kyllä hyvin kohdilleen, kun ilmoitus oli laitettu sinne vain 50 minuuttia aikaisemmin.