Guest minä ja mini Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 9. Huhtikuuta, 2006 Oletteko ottaneet autoistanne etukaaresta palaa pois vai miten olette ongelman hoitaneet?
Guest mtlmr Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Joo peltisakset käteen tai rälläkkä laulamaan vaan niin sopii kääntyyn. Ota kerralla tarpeeks ettei kahnaa kun kulma painuu vähän alas.
Guest mitrix Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 10. Huhtikuuta, 2006 reilusti pois vaan..
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Uudemmissa 13" pyörillä ja sportpack levike- sarjalla varustetuissa autoissa on myös pyörien käänntymistä rajoitettu erilaisen hammastangon avulla. Tällä rajoituksella estetään kaiketi pyörän osuminen sisälokasuojaan. Tietääkö kukaan kuinka pitkä on tälläisen auton hammastangon liikerata? Voiskohan joku ko. auton omistajista ryömiä auton alle tekemään mittauksia?
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 11. Huhtikuuta, 2006 Minisparescenterin sivuilta löytyy Sportspack levikkeiden asennusohjeet; voisivat auttaa leikkuu hommissa. Ohjeiden luku vaatii rekisteröitymisen. http://www.minispares.com/Auth/Downloads.aspx 3-Sportspack Arch Templates Näitä sivuja kannattaa katsella muidenkin hommien yhteydessä. Myös minimanialla on vastaavat "apusivut"
Guest jiikoo Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 30. Toukokuuta, 2006 En vielä ryömi auton alle, mutta sen verran voin valaista asiaa, että mitaukseni mukaan sport packillisen auton ratti kääntyy ääriasennosta toiseen 870 astetta eli 2,4 kierrosta. Teknisten tietojen mukaan sport packillisen auton kääntöympyrän halkaisija on 10,50 m, kun ilman sport packia olisi 8,60 m. Ja tämän huomaa parkkeeratessa ja pihasta kadulle peruuttaessa. Kääntöympyrä todellakin on isompi kuin vaikkapa Ford Granadassa!
Guest mgbgt67 Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 1. Kesäkuuta, 2006 Kiitos jiikoo! Pitää vähän modifioida vakio hammastankoa, kuitenkin helpompi homma kuin sisälokasuojien laajennus.
Guest 970s Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 2. Kesäkuuta, 2006 Mä tein Minoriin sorvissa pari stopparirengasta rajoittamaan Kadetin hammastangon liikettä. Joissain hammastangoissa sama hoituu lyhentämällä itse hammastankoa.
Recommended Posts