Guest kaaleppi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2004 Onkohan mineihin ollut kattotelineitä? Ja millaisia, jos jostain löytyisi kuvia? Ja saattaisin ostaa jos jollain sattuu olemaan ylimääräinen.
Guest mini1980 Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 27. Lokakuuta, 2004 Itse sain minin mukana kun ostin,mutta motonetista pitäisi saada.
Guest lenni Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 1. Tammikuuta, 2006 Hei! Minua kiinnostaisi tietää, että minkälaisia virityksiä on minien kattotelineisiin ja mistä & millä hinnalla niitä voi ostaa ? sellainen "häkki" malli erityisesti kiinnostaisi =)
Guest levyjarrut Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 4. Tammikuuta, 2006 Normaali taakkateline, joka on tárkoitettu vesikourullisiin autoihin, sopii myös Miniin. Nämä "häkkimallit" ovat museotavaraa, joita voi löytää rompetoreilta tai esim. keltasesta pörssistä. Niitä taidettiin myydä viimeksi 70 luvulla. Ei Miniin minun tietääkseni mitään erityistä omaa telinettä ole myyty ?
Guest lenni Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 5. Tammikuuta, 2006 Kiitokset vastauksesta käyn katsomassa paikallisesta liikkeestä..
Guest mtlmr Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Moi. Ite löysin paikallisesta kierrätyskeskuksesta semmosen alumiiniputkesta tehdyn vanhan mallin "häkki" mallisen ja kaikkineen kiinnikkeineen makso peräti 5e. Täydellisenä.
Guest olly Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 10. Tammikuuta, 2006 Nyt voin myöntää olevani aidosti kateellinen! Rock!
Guest make74 Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 19. Kesäkuuta, 2006 Kellarista löytyi kahdet vanhat kattotelineet merkkiä Thule.Telineissä on kiinnityskumit mukana. Toiset voisin myydä pois.On muuten kätevät jos joutuu roudaamaan pitkiä esineitä.
Guest mtlmr Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Raportoi Kirjoitettu 7. Heinäkuuta, 2006 Kattelin just huuto.nettiä ja osui ilmo silmiini. 10.7 päättyvä huuto jossa myydään 60/70-luvun kattoteline ja hintapyyntö on 9.00euroa. Ketä tarvii niin kattokaa.
Recommended Posts