Jump to content

Vesipuhallus

Guest b.a

Recommended Posts

Kirjoitettu

Onko kenelläkään tietoa vesipuhalluksesta, missä päin olisi alan liikkeitä vai voiko homman hoitaa itse esim. tehokkaalla painepesurilla? Onko kokemuksia?

Kirjoitettu

Kyselin tuota noin vuosi sitten. Hinta tuolloin oli noin 3000 mk. Eli minulla homma tyssäsi tuohon. Tekijöitä löytyy ainakin pääkaupunkiseudulta. Säkkiväline Tuusulassa oli se paikka mistä minä kyselin.

• 4 kuukautta myöhemmin...
Kirjoitettu

Jeps! Soitin sinne Tuusulan Säkkivälineeseen ja loppujen lopuksi jouduin soittamaan Helsingin, Turun, Tampereen kautta jollekkin äijälle(en muista nimeä)Poriin joka ei tienny koko asiasta mutta lupasi kokeilla vesipuhallusta ilmaiseksi. Ilmoittelen jos homma toimii ja hyviä vinkkejä otetaan vastaan. Kiitos etukäteen!

Kirjoitettu

V8-lehdessä oli jonkin aikaa sitten juttu kyseisetä hommasta. Käy vilkaisemassa vaikka kirjastossa. Ja tuo painepesu vaatii yli 1000 barin paineen joten vähän epäilyttää tuo "kokeillaan ilmaiseksi". Tokihan esim 400 barin voimavirtapesurilla saa maalin lohkeamaan mutta jos sillä meinaa koko auton pestä niin voin luvata että siihen menee tolkuttomasti aikaa/rahaa/virtaa.

• 4 viikkoa myöhemmin...
Kirjoitettu

Tuo V8:n juttu oli numerossa 7/98. Jutun "painepesu" suoritettiin autopesuihin erikoistuneen A.Kiira Oy:n toimesta. A.Kiira Oy toimii Tuusulassa osoitteessa Konetie 6 04300 Tuusula. Jutussa mainittiin myös e-mail osoite: ari.kiira@http://inet.fi

Juttu on tosin 5 vuotta vanha, joten en yllätttyisi jos yhteystiedot eivät pidä kutinsa..

Kirjoitettu

Jee..kokeilin vuosi sitten 500 b kuumapesurilla Dartin helmoja,vaihtelevalla menestyksellä. Piti laittaa hiekkaa sekaan jotta maali rupes irtoo.Äkikseltään en suosittelis ainakaan "pikkusen" herkälle hipiälle.Moisia koneita löytyy raksafirmoilta jotka tekee julkisivu remontteja

• Luo uusi...