Guest cooper Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2002 Raportoi Kirjoitettu 30. Syyskuuta, 2002 Tervehdys Etelä-Karjalan seudulta,eksyin sivuillenne ja kirjauduin sisään,mullakin on nimittäin Mini,tosin se on 1,5 kk vanha Cooper (eli uusi mini).Hauska sillä on ajella !! niin kysyisinkin onko joukossanne uusien minien omistajia ja jos on niin käyttekö kokoontumisissa,kiitokset vastauksesta ja hyvää syksyn jatkoa !.
Guest heppu Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2003 Raportoi Kirjoitettu 18. Lokakuuta, 2003 Terve vaan ... taitaa viestille tulla vastaus vuoden viiveellä. Eli aika rauhallinen on tämä foorumi. Samaa kysymys minullakin kävi mielessä eli käykö/onko uusien minien porukkaa mukana tässä clubissa ? Näytti ainakin muutaman uudemman minin kuva olevan kokoontumisien kuvissa mukana. Itse tein minin kaupat vasta viikko sitten, joten ensi vuoden puolella pääsen ajeleen minillä (tammikuu). Vielä tällä hetkellä olen mukana peugeot gti-klubin toiminnassa, mikä loppuu auton vaihdon yhteydessä. Tämän peugeot klubin toimintaan olen ollut tyytyväinen ja vähintään muutamassa tapaamisessa vuodessa ole ollut mukana. Mutta tämä Mini vei sydämmen heti koeajossa ja jäi keskeneräiset Peugeot 206 RC:n kaupat toteutumatta. Ai niin se tuleva uusi mini on Cooper S Shili + JCW:n viripaketti. Lisäksi bonnet-raidat + ruutulippukatto + väri BR Green.
Guest jb Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2003 Raportoi Kirjoitettu 19. Lokakuuta, 2003 Haen huomenna Minin sompasaareta .Mulle eka mini ja malli on rover mini mk2 96.Kai se pitää virittää cooperiksi.........
Guest heppu Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2004 Raportoi Kirjoitettu 24. Tammikuuta, 2004 Tämä mun uusi JCW mini on seissyt tammikuun alusta liikkeessä. Kilpiin saanti takkuaa ... maahantuojalta uupuu kai paperit sun muut. Eli tästä ministä taitaa tulla "ennakkotapaus", samalla ensimmäinen laillinen JCW-mini liikenteessä suomessa. Tein juuri talviloman ratoksi tommoset yksinkertaiset sivut, jonne voin lisätä vanhojen/uusien minien kuvia. http://www.kolumbus.fi/heikki.haikonen/
Recommended Posts