Jump to content

Minit idässä.


Turbo 69

Recommended Posts

Taas olis pientä projektia talveksi, kahteen Miniin pitäs laittaa koneet kuntoon ja paikalleen. Menee ilmeisesti taas talvi äkkiä, on sentäs molemmista jo koneet irti.😃.20221027_004323.thumb.jpg.20c230ee8b7febcc3cd6bf64bd89e284.jpg

Link to comment
Share on other sites

Eläpäs nyt rupee, käytiin sentäs Britit kohtaavat tapahtumassa Kangasalla. Yht. n. 700 km. Hellettä yli 25'. Pakosarja tosin rupes vuskaamaan matkalla, liitos turbon jälkeen.

Montako kertaa siun vaimos ajoi yksin sillä siun turbo Minillä? Tai oliko ees kyydissä pitkää matkaa?

Link to comment
Share on other sites

Nii, ja tää kone oli laitettu paikalleen viikko ennen reissua. Yhtään ei tienny toimiiko se noin pitkää matkaa.🙄.

Link to comment
Share on other sites

En oikein tiedä miten mun vaimo liittyy millään lailla mun koneiden rakenteluun mutta vastataan nyt että ei mitenkään. On joskus ajanut mun turbolla eikä juuri innostunut. Liikaa voimaa ja liian vähän jarruja tais olla kommentti. On toki istunut paljon kyydissä. Ei ole kyllä innostunut Minoristakaan. Enkä ihmettele, eihän se ole mikään matkustusmukavuuden huippu... Mun tekniikkapäivitykset ovat olleet siinä mielessä turhia ettei voimapuolella ole uupunut mutta silti on pitänyt parannella. Tosin ne parantelut ovat sitten porsineet lisää töitä kun muu tekniikka ei ole ollutkaan enää ns. yhteensopivaa. 

Link to comment
Share on other sites

Eiku sitä vaan, että kun tää keitanen on oikeastaan vaimon auto, niin siksi pitää taas vähän rakentaa. Turbo pois ja helppo käytöksinen vapari tilalle. Jotta pystyis yksinkin ajeleen.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...