Jump to content

Etujousituksen säätöprikat


Jv76

Recommended Posts

Mites mahtaa olla,saako etupäähän laitettuja prikkoja pois trumpetin alta ilman jousipuristinta/ kandeeko ees yrittää?

jolu edellinen joutunu nostamaan isojen pyörien ja painuneiden kumipallojen takia ilmeisimmin,ja nyt vois hiukan pudottaa alaspöin.

juu,hiloilla saa säädettävyyttä, mutta se on eri juttu taas se.ihan hirveesti en aatellu tehä töitä aaian eteen tässäkohtaa,kun ei kuitenkaan

nokka kohti taivasta ole,mutta jos sais pois ilman kaikkea purkamatta🙂,pankaapa tietäjät faktat pöytään👍
kiitos etukäteen infosta🙂

t.janne

Link to comment
Share on other sites

On siinä aika purkaminen et jos ei välttämätöntä niin jättäisin tekemättä tosin mietin että miksi on prikalla nostettu,onko kuulatapin alla oleva nylonkuppi korkannut?Montako prikkaa ja kuinka paksuja siellä on?

Link to comment
Share on other sites

Jotkut on purkanu ylätukivarren pois niin sittenhän onnistuu, itse en ole tehny niin.

Mulla on itse tehty jousipuristin pitkästä pultista min. 8.8. Tarvitaan ainakin jatkomutterit, aluslevyjä ja sopiva painelaakeri ym. ym.

On siinä rakentamista, mutta sittenpähän on työkalu jatkossa taas valmiina. 

Muokattu: , käyttäjä: FD100L
Link to comment
Share on other sites

Kiitos vinkeistä,joo ei oo kovin suuresta kiinni,eli en montaa senttiä kuitenkaan tiputtais,joten saapi ehkä olla,kun ei mitään muuta tarvetta kaivaa etupäätä.eri asia jos ois keula kohti ” taivasta”😀.jos haluaa maata nuolemaan,niin sitten pitää hilottaa,mutta ei nyt tässä kohtaa lähdetä siihen🙂.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...