Jump to content

Neliveto - takaveto vai miten se menikään


Antti

Recommended Posts

Yks mikä on kanssa varma on se että neliveto on aina neliveto. Mulla sitä ei ole, mutta tuossa Poliisisetien Jaguarissa sellanen on. Ei sitä nyt sitten kannata yrittää pakoon lähteä. Ehkä muutenkaan.

Olipas se kivaa ja edullista - voe miten onnellinen olenkaan kun uusi auto on alla... Citikalla en olis mitenkään kerennyt tutkaan tota vauhtia.

Link to comment
Share on other sites

........................................................Olipas se kivaa ja edullista - voe miten onnellinen olenkaan kun uusi auto on alla... Citikalla en olis mitenkään kerennyt tutkaan tota vauhtia.

 

Mutta ajatteles,  kuinka onnellinen olisitkaan ollut, jos olis ollut neliveto ... ::) ::) ::) tuplasti olisit ollut onnellinen ... ;D ;D :D ;)

Link to comment
Share on other sites

Yks mikä on kanssa varma on se että neliveto on aina neliveto. Mulla sitä ei ole, mutta tuossa Poliisisetien Jaguarissa sellanen on. Ei sitä nyt sitten kannata yrittää pakoon lähteä. Ehkä muutenkaan.

Taitaa olla pilkunviilausta, mutta:

korjatkaa, jos olen väärässä, mutta S-typeä ei tehdä nelivetoisena vaan ne on kaikki takavetoisia...

Link to comment
Share on other sites

Taitaa olla pilkunviilausta, mutta:

korjatkaa, jos olen väärässä, mutta S-typeä ei tehdä nelivetoisena vaan ne on kaikki takavetoisia...

 

Korjaan. Olet väärässä. Ja tarkistampa tuon vasta tämän postaamisen jälkeen, voitonvarmana...

 

 

ps. Kalahti kuitenkin omaan nilkkaan..  ::)

Link to comment
Share on other sites

Arse!

"Takavetoisuus tietysti aiheuttaa etenemiseen omat rajoituksensa suomalaisissa olosuhteissa. Tällä hetkellä autossa on kitkarenkaat, sillä takarenkaiden koko on 275/35 R 18, eivätkä isot jarrut salli pienempiä vanteita. Harvinaisen kokoiset nastarenkaat ovat kuitenkin jo tilauksessa."

 

Tekarin netistä lainattua faktaa..

Mistä perkeleestä mulle se neliveto on jääny päähän muhimaan...?

Yleensä nää mutujutut on mulla aika vahvoja, olit siis oikeassa.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...