Jump to content

Brittiläiset mini kauppiaat


Tomi

Recommended Posts

Mitä olette mieltä kannattaako lähteä itse tuomaan briteistä osia suomeen?

 

Katsoin tässä moottoreita briteistä ja törmäsin tälläiseen:

http://www.minispeed.co.uk/classic/index.cgi?task=showgrp&grp=Performance%20engines

Melkosen halpoja koneita näyttäis olevan mutta mitä on laatu..?  :o

Kellään kokemuksia ko. liikkeestä?

Link to comment
Share on other sites

No sulla on tuo lompsa kunnossa jos nuo ihan oikeasti on halpoja koneita... ;D

 

Mitä olen tuolla turbo Mini foorumilla kuunnellut brittikamuja niin osalla on ollut murheita ihan nimekkäiden pajojen kanssa. Eli voi käydä onnellisesti tai sitten ei. Suomeen pitäisi ostetun täydellinen mosa BMW:n 16V kannella jo aika päiviä sitten mutta ei ole tainnut vieläkään osata perille. Maksu on kai mennyt ajallaan mutta kamaa ei ole tullut.

 

Mutta mutta, veikkaisin että jos on aihio mistä värkätä ja itse osaa jotain tehdä niin halvemmallakin saa koneen kasaan. Tosin osien hintakin on noussut siitä kun olen viimeksi täysrempan tehnyt.

Link to comment
Share on other sites

Yhdyn edelliseen, halpoja??!! :o

Just karvan vajaa 3000 lordien verolla!! Tietysti siihen rahdit päälle! Ja toihan pelkkä kone ei sisällä mitään esim. imu-/pakosarjoja, no tietty jos kerran on turbo konetta on ostamassa ni ne kait on omastatakaa. Ja sytkä puoli vielä...

Taitaa tää ihmetys olla köyhien kummastelua!! ::)

Link to comment
Share on other sites

nojuu halpa ei ollu ihan oikee sana tähän kohtaan, mut jos katsoo muita koneita myyviä pajoja niin niillä on huomattavasti kalliimpaa  :-?

Mut esimerkkinä oli vaan tuo kone.. lähinnä kysymyksenä oli että onko kokemusta noista brittiläisistä kauppiaista ja että miten on osat eksyny kotia ja millä hinnalla  ::)

Link to comment
Share on other sites

Lähinnä on ainakin itse tullut tilailtua vain osia englannista ettei mitään vanteita isompaa ja osa tilatuista romppeista on saapunut perille ja osa ei. Reklamaatioiden jälkeen loputkin osat ovat kyllä saapuneet. Yleisesti ottaen on kyllä ihan hyvällä prosentilla löytäneet perille.

Link to comment
Share on other sites

No joo kyllä minä menisin konkreettisesti paikan päälle ostamaan tuollaista tavaraa kun edestakainen lentokaan ei maksa kuin n.100 ajoissa varattuna.

No joo tulehan siihen niitä "pakollisia" kuluja lisää mut matkailu avartaa aina!! ;) 8-)

Itsellä vai kokemuksia yhdestä liikeestä ja siellä kävimme kamun kanssa ostamassa paikanpäällä "isolla rahalla". Jonka jälkeen homma on toiminut lähes täydellisesti ja se on jo TOSI PALJON KUN ON KYSYMYS BRITEISTÄ!! No tämähän oli vain minun mielipide.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...