Jump to content

OSTETTU: mini

Mikko Koivusalo
 Share

Recommended Posts

Elikkä klassikko-miniä olisin vailla... Mieluusti katsastettu, mutta pientä projektiakin saa olla...

En oo etsimäs mitään kuudentonnin täysin entisöityä autoa, vaan harrasteautoa kesäksi...

Vaihdossa tarjoan joko euroja tai moottoripyörää...

http://www.nettimoto.com/kawasaki/er-5/1552913

Tarjouksia kuvien kera:

mikko.koivusalo@gmail.com / YV

Voisko johtua siitä, että 6 tonnia täysin entisöidystä Ministä tuntuu jo uskomattoman kalliilta ;)

En tarkoita että se olis kallis sellaisesta autosta, mutta nyt ei olla sellaista autoa etsimäskään... Ei täysin piste-entisöityä eikä museokuntoista...

Terve, mulla ois tulossa myyntiin mini 1000 vm-80, kilometreistä ei tietoa, kats voimassa 30.6.2014 asti, auto ollu koko kesän joka päiväisessä ajossa ja tällä hetkellä kilometrejä kertyy 60km päivässsä, väriltään musta, alla mille miglian alut, levikkeet suojan kaarissa ja taka-akselissa hi-lo. Mini tarttee ens kesäksi uuden kytkimen,renkaat ja maali pintaan fiksausta. Hinta pyyntiä ois 2200€ ja auto sijaitsee muhoksella jos kiinnostus heräsi voin laittaa kuvia tulevana viikonloppuna ja lisätietoa saa puhelimella 0408364668.

Terve, mulla ois tulossa myyntiin mini 1000 vm-80, kilometreistä ei tietoa, kats voimassa 30.6.2014 asti, auto ollu koko kesän joka päiväisessä ajossa ja tällä hetkellä kilometrejä kertyy 60km päivässsä, väriltään musta, alla mille miglian alut, levikkeet suojan kaarissa ja taka-akselissa hi-lo. Mini tarttee ens kesäksi uuden kytkimen,renkaat ja maali pintaan fiksausta. Hinta pyyntiä ois 2200€ ja auto sijaitsee muhoksella jos kiinnostus heräsi voin laittaa kuvia tulevana viikonloppuna ja lisätietoa saa puhelimella 0408364668.

Offtopic: taidat ajella mua aamuisin vastaan pohjoista puolta Oulua kohti (kirkkaat takavalot?). Mustalla Minillä itsekin liikenteessä. Komea peli sulla :) .