Jump to content

Jarrupääsylinterin purkaminen


tgamini

Recommended Posts

Onko Minin perus kulutusosat muka oikeesti niin kalliita, että niitä kannattaa korvata muiden autojen osia tilalle sovittelemalla. Mulle on tullut se käsitys, että lähinnä gubelvagenissa on vielä halvemmat osat kuin Minissä, jossa on osat puoli-ilmasia. Toki, saa niitä osia korvata millä tahansa, kunhan ei koskaan autoaan asiaa tuntemattomalle mene myymään - ainakaan Mininä... Ja mieluiten siinä auton mukana sais mennä kaikkien niiden autojen käsikirjat, joista sekarotuinen auto koostuu.

Link to comment
Share on other sites

Noinkohan Skeidassa olis ollut AP:n tai Girlingin vermeitä ??? vanhassa ysikutosessa oli samannäköiset pääsylinterit kuin 1-piirisessä minissä. 2-piirisistä en tiedä missä pelissä olis samanlaisia.

 

Mä oon samaa mieltä kuin pari kamraattia tossa edellä että osien sekaaminen autosta toiseen ei välttämättä ole ihan järkevää. Ei ne loppuviimeen niin helvetin kalliita ole noi Minin omat rensselit. jarrut on etenkin aika tarkkoja siitä mikä on pääsylinterin/työsylinterien kokojen suhteet. Jos arvot hilut väärin niin voi olla että poljintuntuma menee totaalisesti vituralleen.

Link to comment
Share on other sites

Luo uusi käyttäjätili tai kirjaudu sisään

Sinun täytyy olla jäsen osallistuaksesi keskusteluun

Luo käyttäjätili

Rekisteröi uusi käyttäjätili helposti ja nopeasti!

Luo uusi käyttäjätili

Kirjaudu sisään

Sinulla on jo käyttäjätili?

Kirjaudu sisään
×
×
  • Luo uusi...