Jump to content

pitkä alatukivarsi


Guest 1275 a+

Recommended Posts

Noihin metron jarruihin kovasti suositellaan laitettavaksi pitkät alatukivarret. No tuli sellaiset tilattua ja kun niitä pituuksia vertailin alkuperäinen vielä paikalla, niin ei taida siinä pituudessa olla paljonkaan eroa???? puolen senttiä kenties???

Link to comment
Share on other sites

Aika usein itse tukivarren pituus on sama mutta reikien välinen etäisyys on suurempi. En muista paljonko se on mutta se puoli senttiäkin tekee yllättävän paljon. En tiedä riittääkö se normaali -1,5 asteinen Metron navoille, Minin navoilla se ainakin riittää.

Link to comment
Share on other sites

Nykyään on vallalla käsitys, että ei aivan niin suoraviivaista ole, että pitkillä tukivarsilla saataisiin oikea tulos, vaan vain jotain sinne päin. Aika lähellä liikutaan, mutta ei auto siinä juurikaan parane. No, lyhyillä tukivarsilla nyt ei ainakaan voi ajaa.Linkistä lisää: http://www.dsnclassics.co.uk/mini-tech-metrohubs.html

Link to comment
Share on other sites

Olen ihan samaa mieltä kuin tuo linkin tekstin kirjoittaja. Minin levyjarrunavat on sen verran helppo artikkeli löytää tänä päivänä ettei kannata sekoittaa osia autosta toiseen. Just oli Saksassa myynnissä täydelliset 12" kilkkeet napoineen ja vetareineen, hintaa 139 euroa eivätkä menneet kaupan.

Link to comment
Share on other sites

Käykös nuo Meton satulat ja muut kilkkeet Minin levyjarrunapaan? Mulla on Metron jarrut, jotka on ollut tarkoitus laittaa, mutta nyt rupesi epäilyttämään.

Eli riittäisikö jos ostaisi pelkästään Minin Navat ja laittaisi loput Metrosta?

Link to comment
Share on other sites

Turbo Metron rojut (satula/levy/vetolaippa) käyvät semmoisenaan Minin napaan. Tavallisen Metron rojuista ei ole kokemusta. Metrossa pitäisi kuitenkin olla sama olkanapa tavallisessa ja turbossa joten sillä perusteella pitäisi myös tavallisen metron rojut käydä Minin napaan.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...