Guest jussih Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 12. Kesäkuuta, 2007 Moi! Mulla on -94 vuotinen Cooper Spi. Vaihdoin siihen kytkimen (verto) ja sen jälkeen kun kasasin sen takasin niin auto lähti vaivoin käyntiin ja räki ja paukku eikä käyny tyhjäkayntiä vaan sammu samantien. Katoin ajoituksen ja se oli pielessä mutta kun ykköspytyn männän nostaa yläkohtaan niin ajoitusmerkki on kohdillaan. Onko kellään tietoa mikä voi tehdä moisen koska autossahan on kiinteä sytytys eikä sitä periaatteessa voi sotkea moisella toimenpiteellä. Semmoista mietin itse että voiko asetelman laittaa vauhtipyörässä väärään kohtaan jolloin kampakselin ajoituksen tunnisitin antaa väärää impulssia jolloin ajoitus menee pieleen. Onko kellään mitään ideoita mistä moinen voisi johtua, itsellä alkaa ajatukset loppua. Kiitos vastauksista etukäteen. T:Juhani Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest 970s Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Kesäkuuta, 2007 Kyllä se sille haiskahtaa että sulla on se reluktorikehä mistä anturi lukee nopeustietoja väärässä asennossa suhteessa yläkuolokohtaan. Yleensä noissa kehissä on yksi väli muita pidempi. Anturi havaitsee tuon välin ja laskee sen perusteella tarvittavaa ennakkoa. Aivan sama logiikka kuin jos jakaja olisi huolella poskellaan. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest jussih Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2007 Raportoi Jaa Kirjoitettu 15. Kesäkuuta, 2007 Jeps, kyllä sen pirun ajoituksen näköjään voi sekoittaa laittamalla asetelman väärään kohtaan vauhtipyörässä. No, nyt auto käy kun enkeli. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts