Jump to content

Lämmin moottori!


Guest haapanen

Recommended Posts

Ostin Minin viikonloppuna ja siinä on uusi jäähdytin ja uusi 74 asteinen termostaatti. Silti kaupunkiajossa lämmöt nousee 90 asteeseen (lämpömittari on myös uusi). Lämmöt saa kyllä laskemaan 80 asteen tienoille lämmityslaitteella, mut eihän sitä nyt kesä "helteillä" viittis päällä pitää...

Mikä siis neuvoksi? Joku kertoi että kannattaa porata 2 kpl 6mm reikää termostaatin kiinnitys "kaulukseen"..

Link to comment
Share on other sites

Jos kokeilis puhdistaa sen järjestelmän.Nuo reiät kyllä auttaa mutta kokeile ekana yhdellä ja sitten kahdella.Seuraavaks vois harkita suurtehovesipumppua jos ei jo ole.Isompana hommana olisi tietysti kannen vesireiät porata isommaks ja samaten lohkosta.

Link to comment
Share on other sites

SE PITÄÄ PUHALTAA ULOS.Ai niin ja kaasutinexpertiltä saa ainaskin sitä ihmeainetta mitä laitetaan veden sekaan ja se pudottaa lämpöjä 6-8 astetta.Kuulemma toimiikin vaikka en ole itse kokeillu,kun ei ole ollu tarvetta.

Link to comment
Share on other sites

minulla on suurtehovesipumppu ja öljynjäähdytin ja 74 asteen termostaatti ja moni lapa propelli ja kyllä ne lämmöt kaupungin ruuhkissa nousee 90 asteeseen tienoille ja ei minun mielestä se niin vaarallista ole! miniin saa tietysti myös sähkö flektjä!

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...