Guest heppu Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 3. Huhtikuuta, 2004 Eli 1.4 saatiin ensimmäinen uuden mallin cooper s works 200 hv:llä kilpiin. Kolme kuukautta kesti AKE:n käsittely ja mini odotteli liikkeessä sen ajan. Ei tullut omaa malli-sarjaa (works), vaan mentiin poikkeusluvan kautta (AKE:n lupa nro 129/203/2004). Joten muutoskatsastus jouduttiin tekeen miniin. Mek.ahdin + sylinterikansi + takavaimentimet + ohjausyksikön muutokset veivät 6 % muutos-prossuja. Toi lukema laitettu rek.otteen huomautuksia sarakkeeseen. Heh ... jos olis tiennyt jutun keston + lopputuloksen niin ehkä olis ottanut auton jo talvella liikenteeseen. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest leeharvey Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2004 Onko noita Worksejä erillaisia. Tiedän vain yhden, jolla on ajeltu jo kuukausia?? Muutokset oli tehty jo käsittääkseni Englannissa ennen Suomeen tuontia Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest heppu Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 6. Huhtikuuta, 2004 Suomeen tuodaan vain yhtä works:n sarjaa eli sitä S:ään asennettavaa. Nämä cooperin (works) osat asennetaan vasta suomessa. Ne puretaan laatikosta ja vaihdetaan alkuperäisten minin osien tilalle. Koko hommaan menee vajaa työpäivä ja komponentit on esikasattu + helppotajuiset ohjeet on mukana. Tämän homman saa tehdä vain valtuutettu mini huolto, jos aikoo takuun säilyttää. Tammikuun alussa oli kymmenen works miniä liikenteessä suomessa, kun tätä silloin tiedustelin. Kaikki nämä oli rekistöröity normaali S:ksi eli ne joutuvat nyt lähiaikoina muutoskatsastukseen. Ilman sitä ei taida olla mahdollista läpäistä määräaikais-katsastusta. Niissähän nykyisin mitataan ties mitä ja works:n päästöt sun muut eri kun vakio S:n. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest mamini Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2004 Mitä tuo Works-kitti (siis se laatikollinen osia + valtuutetun huollon asennustyö) maksaa Cooper S:ään ? Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest heppu Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 14. Huhtikuuta, 2004 5100 euroa. Asennettuna uuteen tai käytettyyn s:ään. Hinta on mielestäni aika kova, mutta voishan sitä sijoittaa turhempaankin ... Vanhat vaihto osat saa itselleen ja ehkä auton "arvo" hiukan nousee JCW-kitillä. Näin ajatellen hinta ei niin "hurjalta" tunnu. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest morris66 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2004 ai kai ne päästöt merkki ja varsinkaan malli kohtaisia ole joten turha kai tuollaista on muutoskatsastamaan mennä??? rojut kiinni ja hanaa! EN todellakaan ole asiaan perhtynyt. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest miniminor64 Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2004 Eipä ole monikaan 1,8T VW/Audi virittäjäkään muutoskatsastanut autojaan ja ovat menneet jo vuosikausia leimasta läpi. Eikä tuollainen tehdaskitti vaikuta OBD ja päästömittauksiin. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Guest heppu Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2004 Raportoi Jaa Kirjoitettu 16. Huhtikuuta, 2004 Nää katsastus jutut muuttu taas tänä vuonna. Olisko ollut vm.2001 ja uudemmat niin nehän testataan nyt tietokoneella. Mun edellinen 206 GTI olis hylätty helmikuussa, mutta onneksi oli siirtymäaika noissa uusissa mittauksissa. Mitä lie inssi höpötti softamuutoksista jne. En ole perehtynyt, mitä mittaavat. Pitää kai joskus vilkaista AKE:n sivuilta. Link to comment Share on other sites Lisää jakomahdollisuuksia...
Recommended Posts