Jump to content

"lyijytön" kasi


Guest morris66

Recommended Posts

Terve!Seetit pitää vaihtaa lämpökäsiteltyyn tavaraan.Ehkä joku paja vaihtaa ne halvalla,mutta jos täytyy tehdä muutakin niin Englannista vaan lyijytön kansi ni pääsee helpolla.Venttiili saattaa upota seetiin lyijyttömällä.Mutta se Nesteen korvikekin on suht halpaa ja parilla purkilla ajelee yhden kesän!

Link to comment
Share on other sites

  • 11 kuukautta myöhemmin...

Uusi Classic Bike lehti (brittiemiehille Norton protojuttu ja muille Yamaha 350 LC) kirjoittaa lyijyttömästä ja kertoo, ettei kirjoittaja ole kuullut kenestäkään, jolla olisi ollut huolia lyijyttömän käytöstä. Kirjoittajan mukaan seetihuolen takana oli lyijylisäaineen valmistaja, joka yritti venyttää lyijykieltoa. Samoin Car Talk ohjelmassa (Ylen 97.5 ainakin Helsingisssä)kehotettiin säästämään lisäaineisin pannut rahat.

Ei vara tietenkään venettä kaada ja käytän itsekin omassa vanhassa kisapelissä lisäainetta. Ei kyllä ole ihan selvää kuvaa, miksi. Ei se ainkaan sijoituksissa ole auttanut.

Link to comment
Share on other sites

hoommasin itse Kaasutin expertiltä Miller VSP:tä joka nostaa samalla oktaanilukua pari pykälää. Auttaa Kurkiosuonion mukaan myös jälkikäynti ongelmiin jolle SU on hänen mukaansa herkkä... ja täytyy kyllä sanoa että oli oikeassa.

Hinta ja hyötysuhteesta voi olla montaa mieltä sillä Onhan se se vähän kallista(kun vertaa esim Nesteen vastaavaan), mutta eihän mukään ole liian hyvää omalle kullalle.

Link to comment
Share on other sites

Mulla on seetit käsitelty uudestaan, se riitti ja nykyään pärjään hyvin 95E:llä. Sitä ennen 99:ä ja myöhemmin lisäaineiden kans pelaamista, ei ole paha homma sekään. Pari kertaa tuli ajettua puolivahingossa 95E:llä ilman lisäainetta, eroa ei huomannut kuin satunnaisesta jälkikäynnin lisääntymisestä.

Link to comment
Share on other sites

×
×
  • Luo uusi...